Gå til innhold

Depresjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gråter og er lei meg over livet i det ene øyeblikket og ler og er fornøyd i det neste før jeg er tilbake til utgangspunktet igjen med humørsvingninger, slitenhetsfølelse og synes synd på meg selv. Jeg føler også en stor indre smerte. Er det typiske symptomer på depresjon?

Anonymkode: bdd1d...c6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, kupton skrev:

Nei, jeg vet ikke. Men jeg tenker at du kan lese litt om eupf og se om det forklarer noe.

Jeg har lest om det og det forklarer mer enn jeg hadde trodd. Jeg får be om en utredning. Kan jeg i mellomtiden ta noen medisiner mot det som plager meg? Jeg har det vanskelig og noe må vel kunne hjelpe raskt?

Anonymkode: bdd1d...c6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2021 den 1.41, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest om det og det forklarer mer enn jeg hadde trodd. Jeg får be om en utredning. Kan jeg i mellomtiden ta noen medisiner mot det som plager meg? Jeg har det vanskelig og noe må vel kunne hjelpe raskt?

Anonymkode: bdd1d...c6b

Det finnes ikke noen medisiner med eupf som indikasjon, men tror noen har hatt nytte av stemningsstabiliserende. 

Uansett bør du be om en utredning ja. Har du aldri vært utredet tidligere og fått en diagnose å henge dette på?

Anonymkode: 8cff7...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ikke noen medisiner med eupf som indikasjon, men tror noen har hatt nytte av stemningsstabiliserende. 

Uansett bør du be om en utredning ja. Har du aldri vært utredet tidligere og fått en diagnose å henge dette på?

Anonymkode: 8cff7...25f

Jeg ble utredet for mange år siden, men det ble konstatert angst og depresjon så jeg fikk ingen diagnose den gang bortsett fra det. 

Anonymkode: bdd1d...c6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble utredet for mange år siden, men det ble konstatert angst og depresjon så jeg fikk ingen diagnose den gang bortsett fra det. 

Anonymkode: bdd1d...c6b

Ok, da håper jeg at du kan få en ny utredning om ikke så lenge. Det er slitsomt å gå og lure på hva som er i veien med en. Er det du som også startet tråden "ut og inn av depresjon" den 14. januar? 

Anonymkode: 8cff7...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, da håper jeg at du kan få en ny utredning om ikke så lenge. Det er slitsomt å gå og lure på hva som er i veien med en. Er det du som også startet tråden "ut og inn av depresjon" den 14. januar? 

Anonymkode: 8cff7...25f

Jeg skal bestille meg time i morgen. orker ikke det her. Nei ikke jeg som startet den tråden.

Anonymkode: bdd1d...c6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal bestille meg time i morgen. orker ikke det her. Nei ikke jeg som startet den tråden.

Anonymkode: bdd1d...c6b

Ok, jeg syntes bare problemstillingen var litt lik. Uansett håper jeg dere begge blir utredet og kan få svar på hva som feiler dere og ikke minst at dere får god hjelp. Om det er eupf så er jo det en sykdom med stort lidelsestrykk. 

Anonymkode: 8cff7...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...