Gå til innhold

Jeg har vært på Facebook siden 2008 (13 år) og har bare fått en like


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå tuller du fælt. 

Anonymkode: a1a6d...58e

Nei.

Anonymkode: dffd4...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Anonymkode: dffd4...4f8

Men da skyldes det jo ikke at du ikke har venner og bekjente. Det skyldes at du for 13 år siden opprettet kontoen og deretter dreit i den. Du har ikke hatt et reelt ønske om å delta på den sosiale plattformen der, ellers ville du ha gjort noen anstrengelser ved å feks legge til folk du kjenner. Det gjorde du ikke. 

Anonymkode: a1a6d...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da skyldes det jo ikke at du ikke har venner og bekjente. Det skyldes at du for 13 år siden opprettet kontoen og deretter dreit i den. Du har ikke hatt et reelt ønske om å delta på den sosiale plattformen der, ellers ville du ha gjort noen anstrengelser ved å feks legge til folk du kjenner. Det gjorde du ikke. 

Anonymkode: a1a6d...58e

Jeg kjenner ingen folk godt nok til å kalle dem venner eller bekjente.

Anonymkode: dffd4...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ingen folk godt nok til å kalle dem venner eller bekjente.

Anonymkode: dffd4...4f8

Men hvorfor gidder du å ha en facebook-konto da da? Dette her er jo bare tull fra ende til annen. Ingen gidder vel å være på Facebook hvis de ikke kan samhandle med noen eller følge noen? Hva er vitsen hvis ikke du er med i ulike grupper etter interessene dine da. Det kan jo hende. 

Anonymkode: a1a6d...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor gidder du å ha en facebook-konto da da? Dette her er jo bare tull fra ende til annen. Ingen gidder vel å være på Facebook hvis de ikke kan samhandle med noen eller følge noen? Hva er vitsen hvis ikke du er med i ulike grupper etter interessene dine da. Det kan jo hende. 

Anonymkode: a1a6d...58e

Følger med på noen 8nteressegrupper.

Anonymkode: dffd4...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er unormalt. Du har vel en haug med psykiske diagnoser antar jeg? 

Anonymkode: f57a6...11a

Bare en diagnose.

Anonymkode: dffd4...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og har bare en venn der. Er det lite?

Anonymkode: dffd4...4f8

Du har én venn som har gitt én like i løpet av 8 år, og du lurer på om dette er vanlig? Umulig å si, det vet vel bare FB-moderatorer. Det som er helt på det rene er at dere begge er svært, svært moderate FB-brukere :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Kayia skrev:

Du har én venn som har gitt én like i løpet av 8 år, og du lurer på om dette er vanlig? Umulig å si, det vet vel bare FB-moderatorer. Det som er helt på det rene er at dere begge er svært, svært moderate FB-brukere :D 

Vel, det behøver da ikke å være sånn. Ts sin ene venn kan på sin side ha over 400 venner, men har kun trykket liker på ett av innleggene til ts. Ts legger sannsynligvis sjeldent eller aldri ut noe, siden han bare har en venn, og da er det jo heller ikke så mye å trykke liker på. 

Anonymkode: a1a6d...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det behøver da ikke å være sånn. Ts sin ene venn kan på sin side ha over 400 venner, men har kun trykket liker på ett av innleggene til ts. Ts legger sannsynligvis sjeldent eller aldri ut noe, siden han bare har en venn, og da er det jo heller ikke så mye å trykke liker på. 

Anonymkode: a1a6d...58e

I relasjon med hverandre mente jeg selvfølgelig, noe annet vet vi jo nada om:)

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og har bare en venn der. Er det lite?

Anonymkode: dffd4...4f8

Ja det er lite å ha en venn på facebook, for mindre kan du ikke ha.  Hvis du har kun en venn er det ganske så naturlig å ha fått et like.  Hva forventer du egentlig og hva spør du om?

Anonymkode: aa05f...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er lite å ha en venn på facebook, for mindre kan du ikke ha.  Hvis du har kun en venn er det ganske så naturlig å ha fått et like.  Hva forventer du egentlig og hva spør du om?

Anonymkode: aa05f...1ac

Jeg bruker facebook til fotoene mine. Legger dem inn uten at noen kan se. Samler bildene mine der inne. Jeg kunne fint hatt facebook uten venner. 

Anonymkode: cb521...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke noe slekt engang? Jeg til og med har nesten 100 venner på face. Mesteparten er fra diskusjonsgrupper, interessegrupper og tjukke slekta.

Anonymkode: 3a810...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke noe slekt engang? Jeg til og med har nesten 100 venner på face. Mesteparten er fra diskusjonsgrupper, interessegrupper og tjukke slekta.

Anonymkode: 3a810...b59

Er ikke om å gjøre å ha mest venner på fb. Man kan bruke fb til mye annet og. 

Anonymkode: cb521...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke noe slekt engang? Jeg til og med har nesten 100 venner på face. Mesteparten er fra diskusjonsgrupper, interessegrupper og tjukke slekta.

Anonymkode: 3a810...b59

Har ikke noe kontakt med slekta.

Anonymkode: dffd4...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker facebook til fotoene mine. Legger dem inn uten at noen kan se. Samler bildene mine der inne. Jeg kunne fint hatt facebook uten venner. 

Anonymkode: cb521...640

Det der ville jeg vurdert på nytt. Facebook har for det første en grusomt dårlig kvalitet på fotografier som blir lagt, og på andre siden gir du de rett til å bruke de.

Anonymkode: 2470c...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...