Gå til innhold

Blir aldri bedre Kupton


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jdg har fått mye god hjelp i psykiatrien og det gjør jeg fortsatt, men jeg føler meg så ustabil. Det er som om behandling ikke virker på meg. Jeg har bedre perioder, men de er korte. Kan det ha sammenheng med min eupf at jeg føler at ingen ting hjelper?

Anonymkode: b9813...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ha med sykdommen å gjøre. Det kan ha med at du ikke får god nok eller hyppig nok behandling, og det kan ha med at du selv ikke gjør nok for å få behandlingen til å virke.

Det er en bruker her inne som har skrevet godt om hvordan hun har arbeidet for å få maksimalt ut av terapien. Der er det mange tips å hente.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kupton skrev:

Det kan ha med sykdommen å gjøre. Det kan ha med at du ikke får god nok eller hyppig nok behandling, og det kan ha med at du selv ikke gjør nok for å få behandlingen til å virke.

Det er en bruker her inne som har skrevet godt om hvordan hun har arbeidet for å få maksimalt ut av terapien. Der er det mange tips å hente.

 

Takk Kupton. Jeg skal lese den tråden.

Anonymkode: b9813...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at ting tar tid også. Det går så sakte hos meg at det kan være vanskelig å legge merke til framgang, men det er framgang. Mine litt bedre perioder er også korte. Har tre andre diagnoser i tillegg, så jeg må bare være tålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, kupton skrev:

Det kan ha med sykdommen å gjøre. Det kan ha med at du ikke får god nok eller hyppig nok behandling, og det kan ha med at du selv ikke gjør nok for å få behandlingen til å virke.

Det er en bruker her inne som har skrevet godt om hvordan hun har arbeidet for å få maksimalt ut av terapien. Der er det mange tips å hente.

 

Hvor finner man denne tråden, vil gjerne lese 🙂

Anonymkode: 78703...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...