Gå til innhold

Erfaringer med Dr. Tormod Huseby og ADHD?


Quix

Anbefalte innlegg

Jeg har i en stund nå blitt klar over at det er veldig sansynlig at jeg har ADHD type Innatentive, og jeg tok dermed en tur til fastlegen før jul hvor jeg fyllte ut et skjema som visstnok skulle avgjøre om jeg skulle sendes til utredning eller ei.

Fast forward så fikk jeg i dag en SMS fra Dr. Espen Anker som mer eller mindre bare sa "Jeg har fått et brev fra legen, skal jeg hjelpe deg?"

Etter å ha søkt litt rundt på han var jeg litt varsom (mange forskjellige meninger her inne), men det som stod ut var at legen min hadde henvist meg til en privat psykiater som tydeligvis koster 2000-4000 per konsultasjon...

Etter en prat med legen så har jeg nå fått henvisning til en Dr. Tormod Huseby som har avtale med det offentlige, kanon! Men jeg finner ikke så mye på Dr. Huseby annet enn det han har publisert av artikler og bøker.

Så, er det noen her som har erfaringer med Dr. Tormod Huseby? Og da kanskje spesielt innenfor utredelse av ADHD hos voksne (men også generelt).

Endret av Quix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Quix skrev:

Jeg har i en stund nå blitt klar over at det er veldig sannsynlig at jeg har ADHD type Innatentive, og jeg tok dermed en tur til fastlegen før jul hvor jeg fyllte ut et skjema som visstnok skulle avgjøre om jeg skulle sendes til utredning eller ei.

Fast forward så fikk jeg i dag en SMS fra Dr. Espen Anker som mer eller mindre bare sa "Jeg har fått et brev fra legen, skal jeg hjelpe deg?"

Etter å ha søkt litt rundt på han var jeg litt varsom (mange forskjellige meninger her inne), men det som stod ut var at legen min hadde henvist meg til en privat psykiater som tydeligvis koster 2000-4000 per konsultasjon...

Etter en prat med legen så har jeg nå fått henvisning til en Dr. Tormod Huseby som har avtale med det offentlige, kanon! Men jeg finner ikke så mye på Dr. Huseby annet enn det han har publisert av artikler og bøker.

Så, er det noen her som har erfaringer med Dr. Tormod Huseby? Og da kanskje spesielt innenfor utredelse av ADHD hos voksne (men også generelt).

Har ikke noe erfaring med Tormod Huseby, men har lest en bok han har skrevet, "Alene naken" . Det var en bra bok ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...