Gå til innhold

Gladere når jeg snur døgnet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er helt ærlig lykkeligere når jeg snur døgnet. Typisk legger jeg meg da 8-9 om morgenene og sover til rundt 17. Men nå har den døgnrytmen blitt vrien å holde. For den forskyver seg hele tiden. Slik at noen ganger får jeg ikke sove i det hele tatt og må døgne. Så nå legger jeg meg om kvelden ca 20-22 og står opp 5-7. Jeg bruker da mye kortere tid på å få sove. Men jeg blir gretten, og kjeder meg på dagtid. Jeg er ufør og har tomme dager.

 

Vill humøret komme tilbake hvis jeg holder A menneske rutinen, eller er det like greit å suse rundt på nattestid, når alt er fredelig og mørkt.

Anonymkode: 737eb...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt ærlig lykkeligere når jeg snur døgnet. Typisk legger jeg meg da 8-9 om morgenene og sover til rundt 17. Men nå har den døgnrytmen blitt vrien å holde. For den forskyver seg hele tiden. Slik at noen ganger får jeg ikke sove i det hele tatt og må døgne. Så nå legger jeg meg om kvelden ca 20-22 og står opp 5-7. Jeg bruker da mye kortere tid på å få sove. Men jeg blir gretten, og kjeder meg på dagtid. Jeg er ufør og har tomme dager.

 

Vill humøret komme tilbake hvis jeg holder A menneske rutinen, eller er det like greit å suse rundt på nattestid, når alt er fredelig og mørkt.

Anonymkode: 737eb...407

Jeg syntes det beste er å sove fra 02-03 til 11-12.

Anonymkode: b8e43...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes det beste er å sove fra 02-03 til 11-12.

Anonymkode: b8e43...071

Ja, det ville vært ideellt, men det får jeg ikke til. Den eneste måten jeg får til å stå opp etter 8 timers søvn, er hvis jeg legger meg i god tid før midnatt. 

 

Anonymkode: 737eb...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt ærlig lykkeligere når jeg snur døgnet. Typisk legger jeg meg da 8-9 om morgenene og sover til rundt 17. Men nå har den døgnrytmen blitt vrien å holde. For den forskyver seg hele tiden. Slik at noen ganger får jeg ikke sove i det hele tatt og må døgne. Så nå legger jeg meg om kvelden ca 20-22 og står opp 5-7. Jeg bruker da mye kortere tid på å få sove. Men jeg blir gretten, og kjeder meg på dagtid. Jeg er ufør og har tomme dager.

 

Vill humøret komme tilbake hvis jeg holder A menneske rutinen, eller er det like greit å suse rundt på nattestid, når alt er fredelig og mørkt.

Anonymkode: 737eb...407

Men kan du ikke gjøre det samme på dagtid som når du er våken på natten? Hva er forskjellen på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Men kan du ikke gjøre det samme på dagtid som når du er våken på natten? Hva er forskjellen på det?

Jeg gjør mye av det samme. Men er litt mer uopplagt. Dagen blir lang. Det kan jo snu håper jeg. For jeg sov for mye og lenge når jeg var våken om natta, og ikke sovnet før alle var på jobb.

Anonymkode: 737eb...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Gjør som du vil. Selv har jeg det bedre når jeg får stått opp senest 10 og får med meg dagen. Dagslyset, følelsen av at det er mennesker rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Lillemus skrev:

Men kan du ikke gjøre det samme på dagtid som når du er våken på natten? Hva er forskjellen på det?

For meg er det roligere, mindre bråk, stress og mas om kvelden og natta. Det er mørkt og man kan kose segmed en film, bok eller musikk i fred og ro. Blir ikke det samme og se film kl 11 om formiddagen.

Anonymkode: b8e43...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For meg er det roligere, mindre bråk, stress og mas om kvelden og natta. Det er mørkt og man kan kose segmed en film, bok eller musikk i fred og ro. Blir ikke det samme og se film kl 11 om formiddagen.

Anonymkode: b8e43...071

Det  er en ærlig sak det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...