Gå til innhold

Greta, dokumentar


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei

jeg så en dokumentar som heter Greta, med mine barn, hun er en miljøaktivist i Sverige.

jeg har ikke noe forhold til henne selv, vet for lite, men det var litt sjokk se den, jeg tenkte « hjelp hun minner/ ligner på meg😳»

og det har det kommet mange bemerkninger om , fikk til og med en Mail i dag fra noen i Danmark som hadde sett dokumentar og at de så meg.

vel, jeg er ikke den store menneskekjenner, men jeg ble ganske sjokkert da jeg så den.

til og med mine barn så meg, i denne dokumentaren.

de sa den eneste forskjellen er at hun har miljø på sin agenda, og jeg hadde fattigdom .

siden hun også har Asperger syndrom, og er absolutt like lite interessert i klær og tanker om å passe inn, som jeg var, så tenker jeg, « det er nok en grunn til at andre syns det er så åpenbart at jeg har Asperger», det handler nok en del om å ha lidenskap og brenne for noe, og kunne ofre alt for det man brenner for.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...