Gå til innhold

Hva kalles denne følelsen? Jeg er da ikke forelsket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Lillemus skrev:

Så strengt tatt vet han ikke at du eksisterer en gang? Jeg vil kalle det betatt eller litt avstandsforelsket kanskje.

Jeg vet da ikke hva han vet om meg. Men jeg har møtt blikket hans bare.. jeg bare er litt frustrert over disse følelsene.

Anonymkode: 85f74...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig? Hvorfor skjer det nå? Jeg har likt han siden 2019, men det forsvant helt etter en periode borte fra han. Men de kommer tilbake så fort jeg ser han. Jeg har gått lenge uten å tenke på han, men så har det kommet tilbake når jeg ser han. Herregud han har jo vært nær meg i mange år og han har vært luft... 
Men nå tenker jeg på han ofte og får jo helt angst om jeg ser han i nærheten. aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg holder ikke blikket hans. Føler meg bare skada i hodet som får slike følelser for en jeg ikke kjenner! Det positive er at han letter tilværelsen min.

Anonymkode: 85f74...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Ekstra skrev:

Det er vel det som man på engelsk kaller "crush", alternativt avstandsforelskelse, men sistnevnte høres litt vel seriøst ut.

men hvorfor?? hvorfor HAN? Hvorfor nå de siste årene? Er et tilbakevennende crush, ikke en jeg har tenkt på lenge over tid

Anonymkode: 85f74...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...