Gå til innhold

Behandler tror jeg har schizofreni

Anbefalte innlegg

Behandler tror jeg er schizofren og hver gang jeg nekter så sier behandler at det kan være tungt å godta en sånn diagnose som om jeg liksom har schizofreni på ordentlig. Det nytter ikke si nei til behandler om diagnosen jeg ikke har så nå har jeg funnet ut at det er bedre å stemple det behandler påstår som noe bare behandler sier istedet for å ta stilling til om det er sant eller usant. 

Anonymkode: a2c98...d28

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/459218-behandler-tror-jeg-har-schizofreni/
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Behandler tror jeg er schizofren og hver gang jeg nekter så sier behandler at det kan være tungt å godta en sånn diagnose som om jeg liksom har schizofreni på ordentlig. Det nytter ikke si nei til behandler om diagnosen jeg ikke har så nå har jeg funnet ut at det er bedre å stemple det behandler påstår som noe bare behandler sier istedet for å ta stilling til om det er sant eller usant. 

det hjelper generelt lite å sitte å kverulere mot hverandre, kan dere ikke heller jobbe med symptomene du har ?

Anonymkode: 5e832...acf

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke vil ha en slik diagnose burde du la være å bable i vei om demoner og whstnot. 

Anonymkode: a5488...cf6

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes dette høres ut som en god strategi. 

Det forstår jeg godt at du gjør,  schizofreni diagnosen har så mye stigma rundt seg ,så ingen vil ha den. Håper det snart blir gått bort fra dette  schizofreni  navnet,og at den blir omgjort til et samlebegrep som er mer riktig i tiden.     

Anonymkode: 9f138...fe9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...