Gå til innhold

Voldsomme gallesmerter igjen.

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hatt gallesmerter i år før i dag, det var så voldsomme smerter. Tok to paracet og en ketorax, da gikk det over etter en stund. Da kan jeg vel ta vival når jeg legger meg? Forstår det ikke, spiser jo sunt men spiste pizza i går kveld. Kan det ha med vektnedgang å gjøre? Han som tok ultralyd sa man kunne få mer steiner av vektnedgang, har gått ned seks kilo i år. Er det mye da? Trodde det var borte jeg. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/459219-voldsomme-gallesmerter-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg har ikke hatt gallesmerter i år før i dag, det var så voldsomme smerter. Tok to paracet og en ketorax, da gikk det over etter en stund. Da kan jeg vel ta vival når jeg legger meg? Forstår det ikke, spiser jo sunt men spiste pizza i går kveld. Kan det ha med vektnedgang å gjøre? Han som tok ultralyd sa man kunne få mer steiner av vektnedgang, har gått ned seks kilo i år. Er det mye da? Trodde det var borte jeg. 

Uff, høres ikke godt ut. Jeg vet det er vanlig ved vektnedgang. God bedring!

Endret av cilie
3 minutter siden, cilie skrev:

Uff, høres ikke godt ut. Jeg vet det er vanlig ved vektnedgang. God bedring!

Takk. Det var helt jævlig og vil ikke ha det mer, håper ikke det kommer hyppig fremover da blir jeg gal. Har bedt til Gud om å ta det bort så jeg trodde det var borte, men mulig det har kommet nye nå ved vektnedgang. Får be og be. 

42 minutter siden, stjernestøv skrev:

har du sjekket dette med lege?

Anonymkode: 6df4d...e4a

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

har du sjekket dette med lege?

Ja var jo på ultralyd og alt som viste at jeg hadde gallesteiner, men trodde det var borte. Fikk brev av legen at jeg kunne ta kontakt for avtale til operasjon, men ba Gud at om det var noen i universet som kunne fjerne dem så vær så snill gjør det. Så det har vært borte en god stund. 

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja var jo på ultralyd og alt som viste at jeg hadde gallesteiner, men trodde det var borte. Fikk brev av legen at jeg kunne ta kontakt for avtale til operasjon, men ba Gud at om det var noen i universet som kunne fjerne dem så vær så snill gjør det. Så det har vært borte en god stund. 

Det er SÅ vondt det der :( 

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se litt på anbefalt kostråd ved gallestein: https://relis.no/sporsmal_og_svar/1-2388?source=relisdb 

Ok takk. Spiste fet mat i julen og fikk ikke vondt, derfor trodde jeg det var borte. Mulig det var det og og har nå kommet igjen. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...