Gå til innhold

Når man er dum å glemmer å sjekke beløp i kassen

Anbefalte innlegg

Jeg handlet i dag. Var sliten i hodet og hadde mye å tenke på. Ikke helt i form. Kom til kassen og det satt en hyggelig kassedame der. Hun sa at de hadde problemer med betalingsterminaler, og at det var ikke sikkert at det virket. Jeg ble distre og glemte å se beløpet. Så sto det at det kom på reserveløsning. Hun ba meg skrive under på kvitteringen, og sa at hun trodde kulepennen lå under posen som jeg fikk. Jeg finner den under posen og skriver under der hun peker. Og gir lappen og pennen til henne. Men jeg glemte å se på beløpet.  Og sa neitakk til kvitteringen.... helt idiotisk av meg..... 

Jeg kom hjem, og sjekket kontoen. Det er ennå ikke trukket fordi det står på reserveløsning... Beløpet skal være på ca 120 kr. Jeg håper virkelig at det ikke ble noe feil med beløpet   

Hva kan jeg gjøre i et slikt tilfelle om beløpet ble fullstendig feil .... ? Altså hvis det ble ekstremt høyt med feil... Er det for sent å gjøre noe når jeg har skrevet under ? De har også kamera om noe skulle ha gått fullstendig gale.. 

Men jeg får håpe dette går bra. Men lærte en ting. Man må alltid sjekke beløpet... 

Noen andre som gjør eller har gjort lignende dum feil ? 

Anonymkode: b6c7e...d57

Fortsetter under...

2 minutter siden, merida skrev:

Butikken finner den detaljerte kvitteringen på pc’en, og du har kontoutskrift. Så ta det helt med ro❤️

Ja, jeg håper på at dette går bra. Det farlige er at jeg ikke sjekket beløpet som jeg godkjente. Tenk om hun hadde slått inn for mye. Men jeg håper på at det går bra ❤

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg handlet i dag. Var sliten i hodet og hadde mye å tenke på. Ikke helt i form. Kom til kassen og det satt en hyggelig kassedame der. Hun sa at de hadde problemer med betalingsterminaler, og at det var ikke sikkert at det virket. Jeg ble distre og glemte å se beløpet. Så sto det at det kom på reserveløsning. Hun ba meg skrive under på kvitteringen, og sa at hun trodde kulepennen lå under posen som jeg fikk. Jeg finner den under posen og skriver under der hun peker. Og gir lappen og pennen til henne. Men jeg glemte å se på beløpet.  Og sa neitakk til kvitteringen.... helt idiotisk av meg..... 

Jeg kom hjem, og sjekket kontoen. Det er ennå ikke trukket fordi det står på reserveløsning... Beløpet skal være på ca 120 kr. Jeg håper virkelig at det ikke ble noe feil med beløpet   

Hva kan jeg gjøre i et slikt tilfelle om beløpet ble fullstendig feil .... ? Altså hvis det ble ekstremt høyt med feil... Er det for sent å gjøre noe når jeg har skrevet under ? De har også kamera om noe skulle ha gått fullstendig gale.. 

Men jeg får håpe dette går bra. Men lærte en ting. Man må alltid sjekke beløpet... 

Noen andre som gjør eller har gjort lignende dum feil ? 

Hvis du handlet for ca. 120,- så er det jo bare å sjekke kontoen din i morgen eller over helgen (det hender det tar tid når det er helg), for da har du jo oversikt over hva du handlet og hva det kostet. Om det står 1200,- så finner butikken ut av det om de sjekker hva som er slått inn så det er neppe noe problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...