Gå til innhold

Liker ikke å kysse rett foran andre, selv om jeg elsker kjæresten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker kjæresten. Er tiltrukket til han. Men allikevel : jeg liker ikke å kysse han mens andre som jeg vet hvem er / kjenner.. ser på. Mange vil vel mene at det er å ikke elske. Men jeg vil ikke ha andre enn han. Men det har med sjenanse å gjøre. Synes det er pinlig. 

Er det andre som har det sånn ? Er dette normalt eller unormalt ? 

Anonymkode: 4d4f6...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker kjæresten. Er tiltrukket til han. Men allikevel : jeg liker ikke å kysse han mens andre som jeg vet hvem er / kjenner.. ser på. Mange vil vel mene at det er å ikke elske. Men jeg vil ikke ha andre enn han. Men det har med sjenanse å gjøre. Synes det er pinlig. 

Er det andre som har det sånn ? Er dette normalt eller unormalt ? 

Anonymkode: 4d4f6...85e

Spørs jo helt hva du legger i å kysse.

 

Å "nusse" på kinnet eller også på munnen er helt ok også sammen med andre eller i påsyn, men mer kjærlig kyssing eller "klining" gjør man vel helst alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker kjæresten. Er tiltrukket til han. Men allikevel : jeg liker ikke å kysse han mens andre som jeg vet hvem er / kjenner.. ser på. Mange vil vel mene at det er å ikke elske. Men jeg vil ikke ha andre enn han. Men det har med sjenanse å gjøre. Synes det er pinlig. 

Er det andre som har det sånn ? Er dette normalt eller unormalt ? 

Anonymkode: 4d4f6...85e

Et kjapt lite kyss på kinnet kan jeg godt gi kjæresten i all offentlighet, men munnkyss og klining gjør vi i tosomhet. :) Er ikke så interessert i å se andre rote med hverandres drøvel på bussholdeplassen liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Lillemus skrev:

Et kjapt lite kyss på kinnet kan jeg godt gi kjæresten i all offentlighet, men munnkyss og klining gjør vi i tosomhet. :) Er ikke så interessert i å se andre rote med hverandres drøvel på bussholdeplassen liksom...

Og har helt fortrengt hvordan man selv holdt på som tenåring... 😳😅

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lillemus skrev:

Et kjapt lite kyss på kinnet kan jeg godt gi kjæresten i all offentlighet, men munnkyss og klining gjør vi i tosomhet. :) Er ikke så interessert i å se andre rote med hverandres drøvel på bussholdeplassen liksom...

Ja på kinnet blir anderledes. Det som skjedde var at det sto en kunde og så på oss da jeg skulle si hade å gå inn på jobben. Jeg snakker mye med den kunden. Og da ble det litt pinlig (synes jeg) å ta et langt kyss som vi pleier rett foran henne. Det har skjedd lignende episoder før. Gjør meg ingenting når jeg ikke kjenner vedkommende.

 

Jeg har aldri vært den type person som ønsker eller har behov for at andre / alle skal se meg og en kjæreste kysse. Kjærligheten er stor uavhengig av det. Må ikke kysse foran andre for å bekrefte min kjærlighet. Noen kan føle mangel på en bekreftelse med at man ikke gjør det. Men jeg kjenner ingen mangel på bekreftelse pga at kyss ikke skjer i det offentlige. 

 

Anonymkode: 4d4f6...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Ekstra skrev:

Og har helt fortrengt hvordan man selv holdt på som tenåring... 😳😅

🤣🤣🤣

Anonymkode: 4d4f6...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...