Gå til innhold

Vasker dere dobørsten i oppvaskemaskinen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skal alt være gratis?

Anonymkode: ac69c...0c4

Nei. Eller...for noen 😛 helt greit at noen er begrenset. Som feks de som mobba meg...så kan jeg være ute og reise mens de må sitte igjen med lite penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Ja jeg er enig. Men det er for mange dårlige/middelmådige som tror de fortjene det beste

Men du er top-of-the-class og fortjener kun det beste?

Anonymkode: ac69c...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men du er top-of-the-class og fortjener kun det beste?

Anonymkode: ac69c...0c4

Nei. Jeg er over alle mobberne. Så ja.. jeg fortjener mye bedre enn dem. Men jeg er ikke helt oppå toppen nei. Kommer an på hvem jeg er . Når jeg er hun blide så er jeg ganske høyt opp isåfall. Men når jeg hater meg fortjener jeg knapt leve. Noen ganger kan det være synet av meg som dreper gleden og.. jeg har alltid blitt trist når jeg har sett bilder av meg. Det er noe med trekkene, heltheten. Munnen min, øynene, spesielt ting jeg har hatt siden jeg var barn. En spesiell måte jeg ser i kamera på, og jeg blir «faen, jeg er ganske lik meg enda». Så nei.. det var jo grunnen til at jeg valgte bort alle menn jeg liker. Jeg setter virkelig de mest suksessrike før meg. Kanskje jeg innerst inne ikke syns jeg fortjener noe suksess i livet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2021 den 22.49, AnonymBruker skrev:

Et gammelt tema på dol som engasjerte veldig i sin tid.  Hva med nå?

Anonymkode: 1669a...5c5

NEI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...