Gå til innhold

Tyrkeren.... hvorfor kan jeg aldri forelske meg i en riktig mann?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Føler meg enda dum for at jeg ikke valgte han, men har vel samme hjerne som mamma og bøyer meg etter andres meninger. Hun skal ikke få ta del i mitt kjærlighetsliv før hun slutter å ødelegge moroa hele tiden. 
Jeg får faen meg ikke ta noen valg i fred og jeg er slik kjedelig dum som handler dlik andre vil. Han fikk seg såklart dame før jeg rakk å finne noen. En annen god venn har nettopp fått seg dame. Enda en evig singel venn har fått kjæreste. Jeg er alltid hun uten planer og noe nytt i livet. 

Nå har jeg klart å få et lite lys i livet da. Men han er gift og jeg vet det ikke har vært et veldig happy forhold, men jeg kan da ikke begynne å prøve meg likevel. I tillegg er vedkommende en del eldre. Dette er ikke en ekte forelskelse heller, bare sånn avstandsgreie fordi det ikke finnes noe bedre her..

Men når treffer jeg noen da?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Føler meg enda dum for at jeg ikke valgte han, men har vel samme hjerne som mamma og bøyer meg etter andres meninger. Hun skal ikke få ta del i mitt kjærlighetsliv før hun slutter å ødelegge moroa hele tiden. 
Jeg får faen meg ikke ta noen valg i fred og jeg er slik kjedelig dum som handler dlik andre vil. Han fikk seg såklart dame før jeg rakk å finne noen. En annen god venn har nettopp fått seg dame. Enda en evig singel venn har fått kjæreste. Jeg er alltid hun uten planer og noe nytt i livet. 

Nå har jeg klart å få et lite lys i livet da. Men han er gift og jeg vet det ikke har vært et veldig happy forhold, men jeg kan da ikke begynne å prøve meg likevel. I tillegg er vedkommende en del eldre. Dette er ikke en ekte forelskelse heller, bare sånn avstandsgreie fordi det ikke finnes noe bedre her..

Men når treffer jeg noen da?  

Flytt til byen og å slutt høre på mora di.

Anonymkode: ecd17...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da menneske du er snart 30 år gammel. Nå må du slutte å skylde på mora di for alt som du selv er for lat til å ta tak i.

Anonymkode: cb541...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Føler meg enda dum for at jeg ikke valgte han, men har vel samme hjerne som mamma og bøyer meg etter andres meninger. Hun skal ikke få ta del i mitt kjærlighetsliv før hun slutter å ødelegge moroa hele tiden. 
Jeg får faen meg ikke ta noen valg i fred og jeg er slik kjedelig dum som handler dlik andre vil. Han fikk seg såklart dame før jeg rakk å finne noen. En annen god venn har nettopp fått seg dame. Enda en evig singel venn har fått kjæreste. Jeg er alltid hun uten planer og noe nytt i livet. 

Nå har jeg klart å få et lite lys i livet da. Men han er gift og jeg vet det ikke har vært et veldig happy forhold, men jeg kan da ikke begynne å prøve meg likevel. I tillegg er vedkommende en del eldre. Dette er ikke en ekte forelskelse heller, bare sånn avstandsgreie fordi det ikke finnes noe bedre her..

Men når treffer jeg noen da?  

Du burde kanskje styre unna gifte menn og menn fra kulturer som er svært ulik din.  Det vil garantert ikke være til ditt eget beste. Hvis du sliter med deg selv vil ikke et forhold fikse alt, før eller siden vil det du strir med komme i veien. Og å gå inn i et forhold som allerede krever mer enn normalt vil ikke gjøre saken bedre. Selvforakt  og negativt selvbilde er viktig å jobbe med før man går inn i et forhold. Håper du finner en god og snill partner. 

Anonymkode: a50c5...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du burde kanskje styre unna gifte menn og menn fra kulturer som er svært ulik din.  Det vil garantert ikke være til ditt eget beste. Hvis du sliter med deg selv vil ikke et forhold fikse alt, før eller siden vil det du strir med komme i veien. Og å gå inn i et forhold som allerede krever mer enn normalt vil ikke gjøre saken bedre. Selvforakt  og negativt selvbilde er viktig å jobbe med før man går inn i et forhold. Håper du finner en god og snill partner. 

Anonymkode: a50c5...f68

Ja jeg har ikke lov å føle noe for menn. Jeg må alltid ignorere gode følelser. Fordi den jævla aspergersen stiller seg foran alt. Kjedelig liv altså. Det er da kvinner som bare flørter i vei og det er så stas at hun får seg kjæreste. Men jeg må holde meg unna de jeg liker. De som ligner meg er for kjedelige... jeg klarer bare ikke like dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud da menneske du er snart 30 år gammel. Nå må du slutte å skylde på mora di for alt som du selv er for lat til å ta tak i.

Anonymkode: cb541...a8a

Jeg skal ta tak. Skal til Oslo om noen dager men det er bare for å se på hybel da............ det er bare for å få følelsen av å starte på noe nytt. Og fordi jobbmulighetene er bedre. Jeg har ikke noe spesielt jeg skal til. Ensom som bare faen. Går alene hele tiden... 

Men andre jenter kan drive med menn uavhengig av land. Jeg forelsker meg da bare i menn som det er et hinder med! Kultur, gift.. han gifte har jeg ingen trang til da. Han er bare en beundring. Jeg har ikke lov å føle noe for menn. dessuten har jeg lært å tro at jeg er verdens verste kvinne når jeg gjør dette. For de andre jentene har jo førsteretten. Men det har jeg innsett var hjernevask. Det er slik de lurer oss lettpåvirkelige til å ligge unna det de selv vil ha. Så nå skal jeg ut, og bli den grusomme kvinnen jeg er, som ikke setter de styggere før meg. (Ikke ta gifte altså, men det må bli slutt på de irriterende kvinnene som vil ha de samme mennene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Ja jeg har ikke lov å føle noe for menn. Jeg må alltid ignorere gode følelser. Fordi den jævla aspergersen stiller seg foran alt. Kjedelig liv altså. Det er da kvinner som bare flørter i vei og det er så stas at hun får seg kjæreste. Men jeg må holde meg unna de jeg liker. De som ligner meg er for kjedelige... jeg klarer bare ikke like dem

Akkurat som de du liker ikke klarer like deg fordi du er for kjedelig?

Anonymkode: cc52f...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Akkurat som de du liker ikke klarer like deg fordi du er for kjedelig?

Anonymkode: cc52f...834

Det kan jo være jeg er for kjedelig pga utfordringene jeg har ja. Jeg klarer ikke ta til meg noe kunnskap, fordi jeg må være interessert i det jeg leser om. Ikke bare lese for å lese.

Jeg er også stille og det er grunnen til at jeg ikke har likt å vise meg ute, fordi da ser alle hvor kjedelig jeg er. Folk har jo vist mye interesse når de har sett meg på avstand, på bilde, sammen med andre...men det er som om de rygger litt etter en stund. Noen ganger har jeg også følt «når vi var yngre» at andre jenter ungikk å ta meg med på ting fordi det var menn der de var interessert i. Men interessen min falt vekk ganske fort likevel, men greia er at disse mennene kommer til meg igjen senere fordi «de fikk aldri sjansen til å bli kjent», men da har jeg rukket å bli interessert i noe annet/fått dårlige følelser på dem. 
 

Men så er det tyrkeren da. Det er som om det er aldersgrense på dem. Det er norske kvinner som blir sammen med dem. Men de har gjerne feriehus i Tyrkia. Jeg har slike «isolere seg i bygda» familie som aldri dro til utlandet. Så da forfølger vel denne greia litt meg og. Jeg må jobbe litt ekstra for å få nettverk der jeg vil. 
 

Og så er det jo alltid denne «spesielt meg som har de utfordringer jeg har må ligge unna slike menn» . Det er jo dette som er lavstatus. At jeg må tenke så ekstra over valgene pga problemene. Herregud det er jo bare livet. Har det egentlig så mye å si om jeg flyttet fra røttene mine, startet en annen religion? Det er jo bare hjernen min som har lært seg min oppdragelse. En illusjon.... 

Dumt underbevisstheten sitter så dypt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Det kan jo være jeg er for kjedelig pga utfordringene jeg har ja.

Så du HAR utfordringer altså. Jeg trodde det var bare noe moren din hadde hjernevasket deg med?

Anonymkode: 1e380...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du HAR utfordringer altså. Jeg trodde det var bare noe moren din hadde hjernevasket deg med?

Anonymkode: 1e380...7ed

eh nei.. ejg har jo det. ellers hadd jeg ikke hengt her inne altså. jeg har mye angst for fremtiden. jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem for det meste. jeg kan jo starte å studere nå jeg, jeg kan starte på psykolgi på nett, men jeg vet at jeg ikke har helt de leseegenskapene. jeg klarer ikke plukke ut det viktigste. jeg tør ikke engang. fordi jeg er vant til at det går galt. 
det er irriterende at jeg ikke finner noe å gjøre penger på. ordenltige penger, at livet bare går i den vanlige retningen som den gjerne gjør med slike som oss... at vi blir av de med dårlig råd osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

eh nei.. ejg har jo det. ellers hadd jeg ikke hengt her inne altså. 

Du kunne ikke hengt her pga alle de hyggelige folka her inne?

Anonymkode: ecd17...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kunne ikke hengt her pga alle de hyggelige folka her inne?

Anonymkode: ecd17...11e

det er anonyme brukere, jeg vet ikke hvem de er .De er brukere her. ja jeg vet de er ekte personer, men siden jeg ikke vet hvem de er så kan jeg ikke "ta dem" på noe, jeg tar det svaret jeg får for jeg vet jo ikke hvem det kommer fra. 

Men nå spores det av igjen, og jeg må legge meg, skal på sånn karriereveiledning igjen i morgen. jeg var jo på et slik senter for en tid siden, kunne like gjerne tatt den på nett. slik er det i dette systemet. du skal på noe, så får du ikke helt resultat. deretter skal du på noe annet som er helt likt. Føler egetnlgi det er bortkastet tid. jeg har tapt interesse for det jeg gjør ofte nå dessverre. 

Jeg vil 1 ting i livet, og jeg var der. det føles så meningsløst at jeg måtte helt tilbake til start og lære alt på nytt igjen. jeg søker også jobber, men det er jo for at jeg ikke skal gå på nav og så får jeg jo truffet folk der og. Det bare irriterer meg at jeg er innom nav, fordi det er nok de fleste med slike diagnoser. 

Men dette med menn har begynt å plage meg. jeg liker menn jeg ikke får... det har skjedd bare 2 ganger da og den ene gangen så var det jeg som avviste. men han her.... kjenner han faktisk ikke heller. jeg bare liktet han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

det er anonyme brukere, jeg vet ikke hvem de er .De er brukere her. ja jeg vet de er ekte personer, men siden jeg ikke vet hvem de er så kan jeg ikke "ta dem" på noe,

Hvorfor skal du "ta dem"?

Anonymkode: ecd17...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du "ta dem"?

Anonymkode: ecd17...11e

gjør du deg dum med vilje? jeg kan ikke "ta dem" på noe fordi jeg ikke vet noen ting om dem! det er derfor det er lettere å skrive her, vi vet ikke alt om hverandre. snakker jeg med kusina mi, mamma, eller en annen bekjent så ser jo fort hvorfor vedkommende sier det hn gjør. og psykologer sier bare faglig korrekte ting. her er folk ærlige nettopp fordi de ikke ser deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2021 den 2.46, 90tallsbarn skrev:

Føler meg enda dum for at jeg ikke valgte han, men har vel samme hjerne som mamma og bøyer meg etter andres meninger. Hun skal ikke få ta del i mitt kjærlighetsliv før hun slutter å ødelegge moroa hele tiden. 
Jeg får faen meg ikke ta noen valg i fred og jeg er slik kjedelig dum som handler dlik andre vil. Han fikk seg såklart dame før jeg rakk å finne noen. En annen god venn har nettopp fått seg dame. Enda en evig singel venn har fått kjæreste. Jeg er alltid hun uten planer og noe nytt i livet. 

Nå har jeg klart å få et lite lys i livet da. Men han er gift og jeg vet det ikke har vært et veldig happy forhold, men jeg kan da ikke begynne å prøve meg likevel. I tillegg er vedkommende en del eldre. Dette er ikke en ekte forelskelse heller, bare sånn avstandsgreie fordi det ikke finnes noe bedre her..

Men når treffer jeg noen da?  

Nå er ikke han Tyrkeren den eneste mannen i denne verden da, det finns mange andre. Det virker som du har satt deg fast i tanken på at du skulle ha hatt han. 

Det finnes noen for alle, heter det,  og før eller senere så vil du sannsynligvis møte en som du "klaffer " med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
3 timer siden, Stormwind skrev:

Nå er ikke han Tyrkeren den eneste mannen i denne verden da, det finns mange andre. Det virker som du har satt deg fast i tanken på at du skulle ha hatt han. 

Det finnes noen for alle, heter det,  og før eller senere så vil du sannsynligvis møte en som du "klaffer " med. 

Jammen jeg kan ikke ha det gøy med menn som med andre. Og jeg likte Tyrkia. Har ikke helt klart å kose meg i denne gamle kjedelige verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Jammen jeg kan ikke ha det gøy med menn som med andre. Og jeg likte Tyrkia. Har ikke helt klart å kose meg i denne gamle kjedelige verden

Hva var det som var så gøy med akkurat denne tyrkeren? Hvor lenge var dere sammen?

Anonymkode: ecd17...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var det som var så gøy med akkurat denne tyrkeren? Hvor lenge var dere sammen?

Anonymkode: ecd17...11e

Vi var ikke sammen for jeg avviste han fordi jeg følte meg ikke bra nok og mamma var som vanlig en depresjonsfremkaller. Ingenting skal være gøy her i livet. Alt skal liksom være så alvorlig. 
Han kom fra en annen bakgrunn og jeg fikk avstand fra alt jeg noen gang har vært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Vi var ikke sammen for jeg avviste han fordi jeg følte meg ikke bra nok og mamma var som vanlig en depresjonsfremkaller. Ingenting skal være gøy her i livet. Alt skal liksom være så alvorlig. 
Han kom fra en annen bakgrunn og jeg fikk avstand fra alt jeg noen gang har vært

Du er 30 år og så lar du mora di styre livet ditt. Har du i det hele tatt møtt denne tyrkeren i RL?

Anonymkode: ecd17...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er 30 år og så lar du mora di styre livet ditt. Har du i det hele tatt møtt denne tyrkeren i RL?

Anonymkode: ecd17...11e

Ja! Men ikke 2 og 2. Vi møttes alltid sammen mange men han tok kontakt da. Men jeg tenker at siden han er tyrker skrev han sikkert til mange. Han kunne sikkert like noen på ekte men ikke meg. Så jeg lot være men noen ganger turte jeg å tro på det men så falt jeg alltid tilbake til det depressive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...