Gå til innhold

Narkolepsi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ME og Fibro fra noen år tilbake

Sitter hos frisøren i sta og som vanlig blir jeg veldig trøtt og dupper av noen sekunder flere ganger. Slitsomt. På veien hjem blir jeg sittende å tenke...

For mange år siden sovnet jeg en gang når jeg fortalte eventyr for barnet. Dagtid, venterom tannlege. Jeg våknet av at jeg pratet fortsatt høyt men om noe helt annet enn eventyret. Både barnet og jeg ble litt «sjokkerte»

Gjennom årene har jeg ofte «falt bort»...føles som om jeg har vært borte noen minutter men går jeg så har jeg ikke dettet, sitter jeg så faller jeg ikke av stolen osv. Altså så «forsvinner jeg» men ikke lenge nok til å dette/miste balansen ol

Mange ganger når jeg føler meg ekstra sliten så føles det ut som om at jeg prater utenfor meg selv, jeg kan miste tråden og lure på om jeg har repetert meg selv, sagt noe rart, prater høyt osv

Noen ganger, også når ekstra sliten, har jeg elektriske støt i hjernen. Nærmest hører det gnistrer. Ubehagelig

Før sovnet jeg, alltid dagtid, på møter på jobben, i bilen (som sjåfør), i MR-maskinen på sykehuset, for å nevne noe

Nå sovner jeg «bare» hos frisøren, nårveldig sliten i selskaper, foran tv på kvelden uansett om tidlig, når jeg sitter bak på motorsykkelen til typen. Heldigvis aldri bak rattet lenger

Greit jeg er energifattig, sliten osv pga ME og alltid har en vond kropp pga Fibro (vet disse går om hverandre) men seriøst, er det vanlig med så dårlig søvnkontroll i disse sykdommene? Har jeg kanskje Narkolepsi? 

Anonymkode: ba028...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...