Gå til innhold

Norsk skisport


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var mer spennende i gamle dager.

 

Anonymkode: 8a470...8ca

Femmila var definitivt ikke mer spennende for TV-titterne den gang de gikk 25-km.-sløyfer og man ventet lenge på at deltakerne skulle passere mellomtider og kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekstra skrev (4 minutter siden):

Femmila var definitivt ikke mer spennende for TV-titterne den gang de gikk 25-km.-sløyfer og man ventet lenge på at deltakerne skulle passere mellomtider og kamera.

Å joda, men det er du nok for ung til å huske.

Dette klippet var forøvrig fra stafetten.

Anonymkode: 8a470...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Langrenn er noe som ikke interesserer meg. Det er en slags kraftpatriotisk psykose som har rammet det norske samfunnet. Vi dominerer, fordi det er her sporten er stor. I mange land er det en mini idrett. Til og med dagsrevyen har norsk gull som toppsak ofte. 

Anonymkode: a206e...ee8

Hva så om det er en mini-idrett i de fleste land? Det finnes da mange smale idretter rundt om kring. Vi kan vel ha våre tradisjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Langrenn var like spennende i gamle dager. 

Måtte le litt av meg selv i går da jeg satt å så på et gammelt klipp av at Oddvar Brå brakk staven. Jeg tok meg selv i sitte å gynge frem og tilbake. Jeg jobbet iherdig for å hjelpe til med stakinga før det slo meg at det ikke var noe hjelp i meg fra sofakroken og dessuten var løpet over for lengst  😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Les en god bok.

Anonymkode: 8a470...8ca

Ba jeg om råd? Jeg leser bøker, ja. :) 

Anonymkode: c4e76...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida skrev (7 minutter siden):

Langrenn var like spennende i gamle dager. 

Måtte le litt av meg selv i går da jeg satt å så på et gammelt klipp av at Oddvar Brå brakk staven. Jeg tok meg selv i sitte å gynge frem og tilbake. Jeg jobbet iherdig for å hjelpe til med stakinga før det slo meg at det ikke var noe hjelp i meg fra sofakroken og dessuten var løpet over for lengst  😁

Jeg synes nok det var mer spennende før når det var noe helt spesielt at Norge tok gull. 

Samtidig skjønner jeg ikke at folk nærmest blir provosert over at det er iteresse for langrenn i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (51 minutter siden):

Femmila var definitivt ikke mer spennende for TV-titterne den gang de gikk 25-km.-sløyfer og man ventet lenge på at deltakerne skulle passere mellomtider og kamera.

Det var jo det. 

Nå kommer han snart. Nåååå kommer han.... DER! der kommer han! 

Anonymkode: c4e76...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (1 time siden):

Jeg blir aldri lei av å se langrenn på TV, selv om de norske vinner vel mye. Det er alltid knyttet spenning til noen av deltakerne uansett. Det hjelper jo at jeg er glad i å gå på ski selv, og har blant annet glede av å studere ulike teknikker.

 

MGP interesserer meg ikke. Maken til B-musikk, det har jo blitt en helt egen og gjenkjennelig sjanger. Det er langt mellom de gode melodiene, siste var vel Fairytale 😅.

Og av alle ting så nevner du Fairytale??😮

Det verste publikumsfrieriet i mgp-historien, og det sier litt. Jeg vil påstå det var flere melodier i år som var bedre en den.

I år hørte jeg en melodi på radio som som var nesten helt ordentlig musikk, og ble overrasket da det frem at det var en av de norske mgp-deltakerne (Imerika) Det fikk meg til å tenke at mgp kanskje er litt på vei oppover. 

 

Endret av Grendel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (14 minutter siden):

Og av alle ting så nevner du Fairytale??😮

Det verste publikumsfrieriet i mgp-historien, og det sier litt. Jeg vil påstå det var flere melodier i år som var bedre en den.

I år hørte jeg en melodi på radio som som var nesten helt ordentlig musikk, og ble overrasket da det frem at det var en av de norske mgp-deltakerne (Imerika) Det fikk meg til å tenke at mgp kanskje er litt på vei oppover. 

 

Må innrømme at jeg ikke har hørt mange av årets sanger, men fikk med med at Keiino (som i mine ører er typisk MGP-frieri) hadde en sang man mente man har hørt før. Tix’ sang har jeg så vidt hørt én gang, og den var ikke blant de verste, men nokså pregløs.

 

Og ja, Fairytale var nok MGP-frieri, men et vellykket sådan 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...