Gå til innhold

Hvordan opprette meningsmåling anonymt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Sånn at ingen kan se hvem som har laget den?

Anonymkode: fe75e...87a

Som en vanlig anonymt innlegg vel.

Anonymkode: ff803...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Som en vanlig anonymt innlegg vel.

Anonymkode: ff803...5b1

Ja, men det står publisert innlegg eller noe sånt, og da er det ingen mulighet for å velge anonymt. Prøv selv. 

Anonymkode: fe75e...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, men det står publisert innlegg eller noe sånt, og da er det ingen mulighet for å velge anonymt. Prøv selv. 

Anonymkode: fe75e...87a

Bare å velge "Skriv som anonym" på vanlig måte.

Anonymkode: ff803...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja, men det står publisert innlegg eller noe sånt, og da er det ingen mulighet for å velge anonymt. Prøv selv. 

Anonymkode: fe75e...87a

Husk å velg som anonym på første fanen , da beholdes valget når du går til å lage meningsmålingen i den andre fanen, er du ekstra paranoid kan du gå tilbake til hovedfanen etter å ha skrevet meningsmålingen og trykke publiser derifra da ser du at skriv som anonym er fortsatt valgt.

Anonymkode: 6cbf8...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Husk å velg som anonym på første fanen , da beholdes valget når du går til å lage meningsmålingen i den andre fanen, er du ekstra paranoid kan du gå tilbake til hovedfanen etter å ha skrevet meningsmålingen og trykke publiser derifra da ser du at skriv som anonym er fortsatt valgt.

Anonymkode: 6cbf8...275

Er for paranoid ja. 

Lurer på hva folk her syns om utseendet sitt på en skala fra 1 til 10

1-2: Jeg er dritstygg, blant de styggeste i verden og jeg viser meg sjeldent eller aldri ute 

2-4: Jeg er stygg, men greier å leve relativt normalt. 

4-6: Sånn passe. Helt greit. Jeg lever som normale folk gjør. 

6-8: Pen, og er nok også litt penere enn gjennomsnittet. Elsker å være ute blant folk og vise meg frem, og blir godt likt av andre fordi jeg er så pen og flott. 

8-10: Jeg er veldig pen. Så pen at jeg ofte får kommentarer for det. Jeg tilhører nok de peneste i verden. Jeg elsker sosiale sammenkomster hvor jeg blir det naturlige midtpunktet p.g a. penheten min. 

 

Poenget med spørreundersøkelsen et altså å få frem hvor mye selvopplevd kvalitet på utseendet har å si for hvor sosial man klarer å være. 

 

 

Anonymkode: fe75e...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er for paranoid ja. 

Lurer på hva folk her syns om utseendet sitt på en skala fra 1 til 10

1-2: Jeg er dritstygg, blant de styggeste i verden og jeg viser meg sjeldent eller aldri ute 

2-4: Jeg er stygg, men greier å leve relativt normalt. 

4-6: Sånn passe. Helt greit. Jeg lever som normale folk gjør. 

6-8: Pen, og er nok også litt penere enn gjennomsnittet. Elsker å være ute blant folk og vise meg frem, og blir godt likt av andre fordi jeg er så pen og flott. 

8-10: Jeg er veldig pen. Så pen at jeg ofte får kommentarer for det. Jeg tilhører nok de peneste i verden. Jeg elsker sosiale sammenkomster hvor jeg blir det naturlige midtpunktet p.g a. penheten min. 

 

Poenget med spørreundersøkelsen et altså å få frem hvor mye selvopplevd kvalitet på utseendet har å si for hvor sosial man klarer å være. 

 

 

Anonymkode: fe75e...87a

Det var deg som er så veldig opptatta av utseende ja. Tror ikke du bør være så opptatt av det anonymvalget.

Anonymkode: ff803...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og noen må gjerne lage den for meg! 😀

Anonymkode: fe75e...87a

Da har jeg laget den. Og den var anonym. Som jeg sa.

Anonymkode: ff803...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var deg som er så veldig opptatta av utseende ja. Tror ikke du bør være så opptatt av det anonymvalget.

Anonymkode: ff803...5b1

Jeg er ikke den du tenker på. Jeg er ikke autist en gang, og jeg prøver på ingen måte å lure noen til å tro at jeg er autist heller. Jeg er opptatt av hva det du tror om eget utseende gjør med dine sosiale ferdigheter. 

Anonymkode: fe75e...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da har jeg laget den. Og den var anonym. Som jeg sa.

Anonymkode: ff803...5b1

Takk skarru ha! 😀

Anonymkode: fe75e...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk skarru ha! 😀

Anonymkode: fe75e...87a

Å, det var så lite så. 😇

Anonymkode: ff803...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...