Gå til innhold

Lenge siden sist.


Kitina

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært her inne på 20 år. Den gang på gruppen for ufrivillige barnløse. Barna mine er voksne nå. Livet har endret seg mye. Hvordan finne igjen innlegg fra den tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kitina skrev (6 timer siden):

Jeg har ikke vært her inne på 20 år. Den gang på gruppen for ufrivillige barnløse. Barna mine er voksne nå. Livet har endret seg mye. Hvordan finne igjen innlegg fra den tid?

Hei - jeg husker ikke akkurat deg, men jeg var her i de årene det var fullt liv på forum for ufrivillig barnløshet. Det var faktisk der jeg skrev mitt aller første DOL-innlegg i 1998. Jeg hadde da ett barn og var etter mye strev blitt gravid med nr. to. Innlegge mitt var en del av en diskusjon om hvorvidt vi med barn "fra før", burde / kunne skrive på det forumet.

BarnIMagen og tilsvarende sider har tatt livet av de forumene jeg var på den gangen, der temaene var graviditet, småbarn / foreldre og altså barnløshet. Det er heller ingen fagpersoner her lenger, og mest aktivitet på Psykiatri.

De aller eldste innleggene finner du ikke igjen, det har vært mange omlegginger her i årenes løp. Som du ser, har vi nå "Kvinneguiden"-design, den unike DOL-layouten er borte. Søkefunksjonen er dessverre ikke spesielt god. Men hvis du skriver nicket ditt i søkefeltet til høyre over reklamen, finner du noen tråder fra tidlig 2000-tall. Hvis du husker noen tema du skrev om som kan være gode søkeord, kan du prøve dem - men det kan bli mange sider med resultater, og de kommer usortert. Du må bla forsiktig i dem, ellers får du feilmelding og må begynne på nytt.  

Jeg tror den eldste tråden jeg fant der du var nevnt, er denne: https://forum.doktoronline.no/topic/1884-thyroxin/?tab=comments#comment-7062

Det er fortsatt noen "gamle travere" her, f.eks. Lillemus. Men mange har enten forsvunnet eller skiftet nick. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...