Gå til innhold

Hvorfor bryr kvinner seg mindre om nasjonen enn menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner stemmer oftere på partier som setter utlandet først. Eksempelvis ved å overføre penger eller ta inn mye innvandrere.

Menn stemmer oftere på det som styrker innlandet. Dvs på partier som ønsker økonomisk utvikling og gjør landet mer velstående. Som hindrer sosial uro i fremtiden, ved å ikke ta inn mange innvandrere.

Hvorfor så store forskjeller? Kan det være at kvinner tenker med hjertet og menn med hjernen?

Anonymkode: 30d54...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemmer ikke menn mest i retning av Høyre da? Det er vel Erna som ønsker å selge seg mest mulig til utlandet?

Anonymkode: 2b911...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kvinner stemmer oftere på partier som setter utlandet først. Eksempelvis ved å overføre penger eller ta inn mye innvandrere.

Menn stemmer oftere på det som styrker innlandet. Dvs på partier som ønsker økonomisk utvikling og gjør landet mer velstående. Som hindrer sosial uro i fremtiden, ved å ikke ta inn mange innvandrere.

Hvorfor så store forskjeller? Kan det være at kvinner tenker med hjertet og menn med hjernen?

Anonymkode: 30d54...4f2

Faen, nå er jeg drit lei alle disse dårlige og kvinnefiendtlige holdningene som florerer rundt omkring for tiden. Det er helt greit å være en hvit mann som kan oppføre seg som han vil uten at det får konsekvenser, mens for en hvit kvinne får masse hets og dritt bare for å helle på ketsjupen feil. Lei av at jeg som kvinne opplever daglig at folk ikke respekterer meg og ser på meg som et likeverdig vesen.

Er man smart, pen og glup som dame, så er det hat rundt neste sving. En del medsøstre og menn tåler ikke trynet på en kvinne med sterke meninger og som man har noe å lære av.

jeg synes ikke de partiene som styrer nå gjør landet noe bedre, de har heller ødelagt landet helt spør du meg. De har gjort livene til sine egne svært vanskelig og fri vilje er snart et fremmedord. De rødgrønne gjorde en mye bedre jobb, selvfølgelig har de også noen baksider som alt her i livet har. Men den baksiden er innvandring og en kultur som krasjer helt med våres.

Anonymkode: eabe6...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...