Gå til innhold

Hvorfor må jeg ha masse angst og skyldfølelse mens Melina tydeligvis bare fortsetter å nyte all oppmerksomhet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere vet hvem hun er, hun fra Ex on the Beach. Hun har jo blitt tatt for fyllekjøring og vold. Risikerer visst fengsel. Men likevel så fortsetter hun å nyte oppmerksomheten.. 

Hvorfor får slike så mye beundring? Hvordan er det å føle seg såå fri? 
 

Jeg derimot går med masse angst, ikke hele tiden, men får lett skyldfølelse osv 

Anonymkode: c42f4...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere vet hvem hun er, hun fra Ex on the Beach. Hun har jo blitt tatt for fyllekjøring og vold. Risikerer visst fengsel. Men likevel så fortsetter hun å nyte oppmerksomheten.. 

Hvorfor får slike så mye beundring? Hvordan er det å føle seg såå fri? 
 

Jeg derimot går med masse angst, ikke hele tiden, men får lett skyldfølelse osv 

Anonymkode: c42f4...e93

Er det noen som beundrer Melina? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere vet hvem hun er, hun fra Ex on the Beach. Hun har jo blitt tatt for fyllekjøring og vold. Risikerer visst fengsel. Men likevel så fortsetter hun å nyte oppmerksomheten.. 

Hvorfor får slike så mye beundring? Hvordan er det å føle seg såå fri? 
 

Jeg derimot går med masse angst, ikke hele tiden, men får lett skyldfølelse osv 

Anonymkode: c42f4...e93

Får hun så mye beundring? Jeg aner ikke engang hvem det er, men tenker at folk fra Ex on the Beach er en gjeng imbesile fjols.

Anonymkode: 11e76...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (43 minutter siden):

Er det noen som beundrer Melina? 

Hun har mange følgere. Selvfølgelig er det nok mange som ser opp til henne. Kjendisene gidder tydeligvis å vanke med henne, inkludert John Almaas

Anonymkode: c42f4...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke hvorfor sånne som henne får så mye oppmerksomhet. Mennene står vel i kø for å stifte familie med henne også. Drømmedama for mange menn er overflatiske, opererte, voldelige damer som knuller på tv, kjører i fylla og kaller andre for masse stygge skjellsord på tv og vinner pris for det😅 selv er jeg en veloppdragen og fornuftig kvinne som er veldig forsiktig og har gode verdier og er stabil, men sliter med å bli tatt seriøst av menn, har ingen barn, er bare god nok for sex, har ikke venninner, har ikke jobb, får lite anerkjennelse, ofte så blander folk seg i livet mitt og åssen jeg gjør ting, ALT er feil og galt. Får ofte kjeft og er en som folk flest ikke tåler at puster engang før de blir irriterte. 

Anonymkode: d22a6...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...