Gå til innhold

Hvilke diagnoser har trollene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Regner med de har den diagnosen som gir lavest livskvalitet og dermed gjør sånn at man ikke har annet liv enn å trolle her på forumet. 

Hvilken diagnose har de mener du? 

Avstemming. 

Anonymkode: e36ba...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Regner med de har den diagnosen som gir lavest livskvalitet og dermed gjør sånn at man ikke har annet liv enn å trolle her på forumet. 

Hvilken diagnose har de mener du? 

Avstemming. 

Anonymkode: e36ba...d8a

Har du ikke nettopp spurt on dette på Kvinnfolkguiden?

Tror det er mange med aspergers og antisosial pf.

Anonymkode: b7f4e...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...tror de har behov for å markere seg...du vet...en sånn som sitter stille i en krok for seg selv og ikke får frem hva de mener...live...👹...ikke kontroll på muntlige ord...men skriftlige ord er perfekte hjelpemidler...kanskje sosial avstumpet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollene her er annerledes enn troll andre steder. Jeg tror nok det er mye asperger her. Jeg kan og være ett troll noen ganger, ikke i den tradisjonelle definisjonen, men kan skrive krasse meldinger til noen jeg synes virker helt håpløse. Jeg skal ikke nevne nick.

 

Grunnet anonymfunksjonen er det heller ikke lett å vite hvem disse trollene er. Så har du de som er hensynsløse og bare spammer på om det samme hele tiden, og nesten ødelegger forumet på den måten. Disse er jo ikke troll, men mennesker uten sosiale antenner.

Anonymkode: 98722...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er mennesker som selv mener de har det så jævlig at det er deres plikt å sørge for at andre også får det dritt. Litt som incels som mener de har rett til å trakassere kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Asperger og pf cluster A og B

Anonymkode: 9bea2...8cd

Neppe cluster A.

Anonymkode: 98722...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Neppe cluster A.

Anonymkode: 98722...0c2

Paranoide er ikke alltid så greie. 

Anonymkode: 9bea2...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...