Gå til innhold

Asperger, hva er så galt med det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I en annen tråd var det mange som skrev at de ikke kunne datet en med asperger. Men hvorfor ikke, hva er så galt med det? Som regel kan man knapt merke at noen har asperger. De er kanskje litt sjenerte. Litt stille. Men gjør det noe?

Anonymkode: 9b1bd...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh ikke lagt merke til?? Tror du må ha feil diagnose. De jeg kjenner med Asperger merker man det ihvertfall veldig på. Og ja det er kvinner. 

Anonymkode: 65b01...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Eh ikke lagt merke til?? Tror du må ha feil diagnose. De jeg kjenner med Asperger merker man det ihvertfall veldig på. Og ja det er kvinner. 

Anonymkode: 65b01...b47

På hvilken måte merker du det?

Anonymkode: da7ef...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

At vi ikke er karismatiske, motor stemme og ensporet tankegang. Vi er ikke flinke på å se muligheter. Jeg går mot selvmordstanker igjen. Fordi jeg er ferdig med dagens «gjøremål» og sitter alene. Det er absolutt ingen som tar kontakt dersom jeg ikke tar med dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

På hvilken måte merker du det?

Anonymkode: da7ef...6ad

Du kan vel Google symptomene. Man merker det jo på symptomene. 

Anonymkode: 65b01...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (15 minutter siden):

At vi ikke er karismatiske, motor stemme og ensporet tankegang. Vi er ikke flinke på å se muligheter. Jeg går mot selvmordstanker igjen. Fordi jeg er ferdig med dagens «gjøremål» og sitter alene. Det er absolutt ingen som tar kontakt dersom jeg ikke tar med dem

Ja akkurat sånn. 

Anonymkode: 65b01...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan vel Google symptomene. Man merker det jo på symptomene. 

Anonymkode: 65b01...b47

Symptomene er ekstremt forskjellige fra person til person.

Anonymkode: da7ef...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Symptomene er ekstremt forskjellige fra person til person.

Anonymkode: da7ef...6ad

Nei. En skal ha symptomer innenfor de 2 hovedgruppene av symptomer. 

Anonymkode: 65b01...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei. En skal ha symptomer innenfor de 2 hovedgruppene av symptomer. 

Anonymkode: 65b01...b47

Men hvordan symptomene og vanskene manifesterer seg er veldig forskjellig fra person til person.  

Anonymkode: da7ef...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hvordan symptomene og vanskene manifesterer seg er veldig forskjellig fra person til person.  

Anonymkode: da7ef...6ad

Tror mye tillæres og forsterkes ettersom miljø du går i. Hadde jeg blitt lært å elske meg selv og vært i et litt mer fancy miljø i stedet for feite missunnelige Ex-populære bygdekjærringer så hadde jeg nok hatt det bedre nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eh ikke lagt merke til?? Tror du må ha feil diagnose. De jeg kjenner med Asperger merker man det ihvertfall veldig på. Og ja det er kvinner. 

Anonymkode: 65b01...b47

Hvordan vet du at du ikke kjenner flere som har Asperger, eller at de du kjenner er representative? 

Anonymkode: 2eec2...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (43 minutter siden):

Tror mye tillæres og forsterkes ettersom miljø du går i. Hadde jeg blitt lært å elske meg selv og vært i et litt mer fancy miljø i stedet for feite missunnelige Ex-populære bygdekjærringer så hadde jeg nok hatt det bedre nå

Hvem er de missunelige på? Deg? Og er de alle feite?

Anonymkode: 075cc...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvem er de missunelige på? Deg? Og er de alle feite?

Anonymkode: 075cc...49b

Hvis du ikke skjønte så var det noe jeg slang ut. Jeg kan ikke være sikker på at de er det nei. De fleste er det ja.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...