Gå til innhold

Hvorfor kan man ikke sende Pm til andre brukere sånn som på KG og diskusjon.no?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

?

Anonymkode: 0fd98...b2a

funker ikke konvolutten øverst til høyre ? har ikke sendt melding i det siste men pleide å funke

Anonymkode: 534bb...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

funker ikke konvolutten øverst til høyre ? har ikke sendt melding i det siste men pleide å funke

Anonymkode: 534bb...9a3

Min funker ikke. Jeg trykker på konvolutten hvor det står " lag ny " så lastes siden inn på nytt men så skjer ikke noe mer enn det..

Anonymkode: 0fd98...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror noe er galt med systemet mitt, for når jeg prøver så laster det inn siden så bare kræsjer det 😅 Jeg får bare prøve å restarte hele maskinen min fra scratch og se hva som skjer.

Takk for svar dere❤️:)

Anonymkode: 0fd98...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror noe er galt med systemet mitt, for når jeg prøver så laster det inn siden så bare kræsjer det 😅 Jeg får bare prøve å restarte hele maskinen min fra scratch og se hva som skjer.

Takk for svar dere❤️:)

Anonymkode: 0fd98...b2a

Du må skrive under nick om du skal sende pm, du kan ikke skrive som anonym bruker. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (28 minutter siden):

Du må skrive under nick om du skal sende pm, du kan ikke skrive som anonym bruker. Heldigvis.

Ja vet det. Har aldri prøvd å skrive under AB :)

Anonymkode: 0fd98...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...