Gå til innhold

Ufrivillig singel og asperger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er vi med Asperger dømt til å leve alene single resten av livet? Vi får oss jo aldri kjæreste. 

Anonymkode: b0410...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor er vi med Asperger dømt til å leve alene single resten av livet? Vi får oss jo aldri kjæreste. 

Anonymkode: b0410...d29

Det er urettferdig.

Anonymkode: 5a669...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Og denne er ikke min.

Men jeg føler meg for uverdig for kjæreste. Hva skal vi med kjæreste når vi ikke har tenkt å stifte familie? Jeg ser ingen grunn til å videreføre mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (3 minutter siden):

Og denne er ikke min.

Men jeg føler meg for uverdig for kjæreste. Hva skal vi med kjæreste når vi ikke har tenkt å stifte familie? Jeg ser ingen grunn til å videreføre mitt

Hmm, mangler du morsinstiktet?kanskke det er en aspergerting. 

Anonymkode: b0410...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hmm, mangler du morsinstiktet?kanskke det er en aspergerting. 

Anonymkode: b0410...d29

Det er det nok blant ekte aspergere.

Anonymkode: 5a669...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er det nok blant ekte aspergere.

Anonymkode: 5a669...48d

Ja de som har asperger og har barn er nok feildiagnostisert. 

Anonymkode: b0410...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja de som har asperger og har barn er nok feildiagnostisert. 

Anonymkode: b0410...d29

Tror jeg også.

Anonymkode: 5a669...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner flere med Asperger som har fast partner. Kanskje dere bare er ufyselige i væremåten?

Anonymkode: 8a28f...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (15 minutter siden):

Og denne er ikke min.

Men jeg føler meg for uverdig for kjæreste. Hva skal vi med kjæreste når vi ikke har tenkt å stifte familie? Jeg ser ingen grunn til å videreføre mitt

Unnskyld meg? Jeg er gift og sterilisert. Har flere venner som er gift og er barnløse og vil aldri ha barn. Ingen av oss har forsovidt aspergers, men på andre siden har jeg to mannlige venner som er autister, en gift og med barn, han andre er alenepappa.

Anonymkode: c0e25...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kjenner flere med Asperger som har fast partner. Kanskje dere bare er ufyselige i væremåten?

Anonymkode: 8a28f...b4c

Eller kanskje du bare juger? Merkelig hvor mange du skulle kjenne med fast partner til og med da.. 

Anonymkode: b0410...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det Asberger-weekend på DOL denne helgen?

Anonymkode: 64300...8c5

Ja med trygdekokka

Anonymkode: b0410...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Eller kanskje du bare juger? Merkelig hvor mange du skulle kjenne med fast partner til og med da.. 

Anonymkode: b0410...d29

Nope. Har lang fartstid i psykiatrien både som bruker og som pasient og de aller fleste med autisme jeg har møtt har både partner og barn. Men de klarer å oppføre seg da. Skjønner at det er mer behagelig å stemple meg som løgner enn å ta fatt i din egen ufyselige måte å være på da, da må du jo faktisk ta tak og endre på ting :) :) ❤️ 

Anonymkode: 8a28f...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nope. Har lang fartstid i psykiatrien både som bruker og som pasient og de aller fleste med autisme jeg har møtt har både partner og barn. Men de klarer å oppføre seg da. Skjønner at det er mer behagelig å stemple meg som løgner enn å ta fatt i din egen ufyselige måte å være på da, da må du jo faktisk ta tak og endre på ting :) :) ❤️ 

Anonymkode: 8a28f...b4c

De fleste ensomme med mer alvorlig autisme sitter nok hjemme alene i sine kalde trygdekjellere. Derfor har du aldri møtt dem.

Anonymkode: 5a669...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

De fleste ensomme med mer alvorlig autisme sitter nok hjemme alene i sine kalde trygdekjellere. Derfor har du aldri møtt dem.

Anonymkode: 5a669...48d

Det kan være, men er du så ufyselig og klarer ikke å tilpasse deg så må du nesten bare sitte der i trygdekjelleren din ❤️ 

Anonymkode: 8a28f...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

De fleste ensomme med mer alvorlig autisme sitter nok hjemme alene i sine kalde trygdekjellere. Derfor har du aldri møtt dem.

Anonymkode: 5a669...48d

Hvordan ble det med høye strømregningen din for januar i den trekkfulle trygdekjelllren din forresten? :) min var på 3000.

Anonymkode: 8a28f...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

De fleste ensomme med mer alvorlig autisme sitter nok hjemme alene i sine kalde trygdekjellere. Derfor har du aldri møtt dem.

Anonymkode: 5a669...48d

Ja enig. Vedkommende du siterer har nok bare møtt de mildeste tilfellene. De som er litt alvorligere rammet klarer ikke å ha venner en gang. 

Anonymkode: b0410...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det kan være, men er du så ufyselig og klarer ikke å tilpasse deg så må du nesten bare sitte der i trygdekjelleren din ❤️ 

Anonymkode: 8a28f...b4c

Hvorfor setter du et hjerte på slutten? Et hjerte + de motbydelige spydighetene dine passer liksom ikke sammen. Tror du ikke vi ser igjennom det? 

Anonymkode: b0410...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det kan være, men er du så ufyselig og klarer ikke å tilpasse deg så må du nesten bare sitte der i trygdekjelleren din ❤️ 

Anonymkode: 8a28f...b4c

Nå er du bare slem.

Anonymkode: 5a669...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...