Gå til innhold

påsketur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Turen jeg hadde bestilt til påsken er avlyst pga. for få deltakere.  Nå prøver jeg å finne noe annet innen Norge.  Mulig at en venninne blir med.  Noen som vet om noen alternativer for to godt voksne kulturinteresserte damer som ikke står på ski?

Anonymkode: 07bdc...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Det er påske om en måned og det muterte viruset øker over alt. Jeg tror ikke det er lurt å bestille noe som helst nå. Blir nok strenge regler fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Turen jeg hadde bestilt til påsken er avlyst pga. for få deltakere.  Nå prøver jeg å finne noe annet innen Norge.  Mulig at en venninne blir med.  Noen som vet om noen alternativer for to godt voksne kulturinteresserte damer som ikke står på ski?

Anonymkode: 07bdc...236

Best å bli hjemme i disse corona tider.

Anonymkode: 2879f...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Det er påske om en måned og det muterte viruset øker over alt. Jeg tror ikke det er lurt å bestille noe som helst nå. Blir nok strenge regler fremover.

Det muterte viruset er mest i Oslo og på Østlandet og dit skal vi ikke.

Anonymkode: 07bdc...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det muterte viruset er mest i Oslo og på Østlandet og dit skal vi ikke.

Anonymkode: 07bdc...236

Det er utbrudd i Tromsø, Harstad, Ålesund, Kristiansand og flere steder. Du kan selvsagt bestille, men må være forberedt på å måtte avbestille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...