Gå til innhold

Når man ikke passer inn noe steder og fengsel er der man hører hjemme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler jeg ikke passer inn noe steder. Det beste stedet for meg er jo i fengsel. Der kan man jobbe og trene og leve i fengselsverden. Så man slipper å forholde seg til den virkelige verden. Få seg fengselsvenner. Vil bare nevne at jeg har ikke tenkt til å gjøre noe alvorlig altså. Er litt lei av de politibilen som tilfeldigvis liksom henger rundt her jeg bor. Eller jeg skal ikke gjøre noe i det hele tatt. Jeg bare ønsker meg i fengsel. Ikke noe galt i å ha ønsker. Det er bare det at jeg ikke passer inn noen andre steder. Autistungen fra helvete. Jeg kan liksom ikke bli annet enn pallearbeider. Det er alt jeg kan her i livet. Hvorfor måtte jeg bli født sånn? Alle andre klarer livet så greit og så kommer jeg og må bo på institusjon for å klare livet. Flere som ikke klarer leve a4 liv? 

Anonymkode: 4ab0f...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Føler jeg ikke passer inn noe steder. Det beste stedet for meg er jo i fengsel. Der kan man jobbe og trene og leve i fengselsverden. Så man slipper å forholde seg til den virkelige verden. Få seg fengselsvenner. Vil bare nevne at jeg har ikke tenkt til å gjøre noe alvorlig altså. Er litt lei av de politibilen som tilfeldigvis liksom henger rundt her jeg bor. Eller jeg skal ikke gjøre noe i det hele tatt. Jeg bare ønsker meg i fengsel. Ikke noe galt i å ha ønsker. Det er bare det at jeg ikke passer inn noen andre steder. Autistungen fra helvete. Jeg kan liksom ikke bli annet enn pallearbeider. Det er alt jeg kan her i livet. Hvorfor måtte jeg bli født sånn? Alle andre klarer livet så greit og så kommer jeg og må bo på institusjon for å klare livet. Flere som ikke klarer leve a4 liv? 

Anonymkode: 4ab0f...992

Du kan vel flytte på vernabolig?

Anonymkode: 4abb3...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iqen min har liksom stupt fra 110 til sikkert 60 på bare få år. Hvorfor måtte den kognitive svikten svikte meg? 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan vel flytte på vernabolig?

Anonymkode: 4abb3...d10

Ja god ide 

Anonymkode: 4ab0f...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Iqen min har liksom stupt fra 110 til sikkert 60 på bare få år. Hvorfor måtte den kognitive svikten svikte meg? 

Ja god ide 

Anonymkode: 4ab0f...992

https://www.veiviseren.no/stotte-i-arbeidsprosess/overgang-til-bolig-i-kommune/fra-foreldrehjem/veileder-for-utviklingshemmede-for-a-skaffe-bolig

Anonymkode: 4abb3...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Føler jeg ikke passer inn noe steder. Det beste stedet for meg er jo i fengsel. Der kan man jobbe og trene og leve i fengselsverden. Så man slipper å forholde seg til den virkelige verden. Få seg fengselsvenner. Vil bare nevne at jeg har ikke tenkt til å gjøre noe alvorlig altså. Er litt lei av de politibilen som tilfeldigvis liksom henger rundt her jeg bor. Eller jeg skal ikke gjøre noe i det hele tatt. Jeg bare ønsker meg i fengsel. Ikke noe galt i å ha ønsker. Det er bare det at jeg ikke passer inn noen andre steder. Autistungen fra helvete. Jeg kan liksom ikke bli annet enn pallearbeider. Det er alt jeg kan her i livet. Hvorfor måtte jeg bli født sånn? Alle andre klarer livet så greit og så kommer jeg og må bo på institusjon for å klare livet. Flere som ikke klarer leve a4 liv? 

Anonymkode: 4ab0f...992

Fengsel er for de som har gjort noe straffbart. De skal sosialiseres til ikke å begå nye lovbrudd,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...