Gå til innhold

Er det overflod av asperger tråder er nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg synes det har roet seg litt. Men var veldig mye  i forrige uke/måned, men det ser ut til att en del tråder blir videreført til dagbok seksjonen. Det er mange med asperger her, og de er svært forskjellige.

Anonymkode: 4b854...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan aldri bli nok aspergertråder. Det er som med asparges, en får aldri nok. 

Anonymkode: 39aa0...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg synes det har roet seg litt. Men var veldig mye  i forrige uke/måned, men det ser ut til att en del tråder blir videreført til dagbok seksjonen. Det er mange med asperger her, og de er svært forskjellige.

Anonymkode: 4b854...ee1

Roet seg? Haha ha, nei snarere tvert om

Anonymkode: d2f76...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan aldri bli nok aspergertråder. Det er som med asparges, en får aldri nok. 

Anonymkode: 39aa0...f96

Er det du som ikke får nok av asparges? Jeg liker det ikke. Ellers var den der veldig tørr.

Og jg mistenker en personer her etterligner meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Helt vilt mange. I helgen var det helt koko. 

Anonymkode: 61886...ed4

Problemet er at så lenge folk fortsetter og gir oppmerksomhet til disse trådene så vil det fortsette, akkurat som uførebonanzaen som har foregått på kg i flere uker og måneder nå.

Anonymkode: f84af...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men har det ikke alltid vært mange aspie tråder her?

 

Særlig de anonyme. Og endeløse diskusjoner om hvem som kan smykke seg med tittelen "ekte asperger"..... Og nå i det siste veldig mange møkkahjerne tråder? Det er bare siste jeg har notert økning i. Her jeg sitter og holder tellinga....

Anonymkode: 4b854...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men har det ikke alltid vært mange aspie tråder her?

 

Særlig de anonyme. Og endeløse diskusjoner om hvem som kan smykke seg med tittelen "ekte asperger"..... Og nå i det siste veldig mange møkkahjerne tråder? Det er bare siste jeg har notert økning i. Her jeg sitter og holder tellinga....

Anonymkode: 4b854...ee1

Du holder tellinga ja. For det er veldig interessant. Har du asperger kanskje? 

Anonymkode: 39aa0...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Problemet er at så lenge folk fortsetter og gir oppmerksomhet til disse trådene så vil det fortsette, akkurat som uførebonanzaen som har foregått på kg i flere uker og måneder nå.

Anonymkode: f84af...e01

Det er sant. Problemet er at det er nærmest umulig å få alle med på en «dugnad» hvor alle går sammen om å ikke svare. 

Anonymkode: 61886...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

ser ikke admin hvem som poster anonymt? Det er ikke jeg som har disse anonyme autist/Asperger trådene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antallet tråder plager meg ikke. 

Innholdet er kanskje ikke spesielt egnet til å hjelpe folk. Det er veldig mye misjonering om hvor håpløst alt er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (4 timer siden):

ser ikke admin hvem som poster anonymt? Det er ikke jeg som har disse anonyme autist/Asperger trådene

Joda, bare slapp av. Det er bare visse folk her inne som er veldig glad i ubegrunnede spekulasjoner fordi de kjeder seg og ikke har noe liv. 

Anonymkode: 39aa0...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (3 timer siden):

Antallet tråder plager meg ikke. 

Innholdet er kanskje ikke spesielt egnet til å hjelpe folk. Det er veldig mye misjonering om hvor håpløst alt er.

Så bipolare klager ikke? 

Anonymkode: 39aa0...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (4 timer siden):

ser ikke admin hvem som poster anonymt? Det er ikke jeg som har disse anonyme autist/Asperger trådene

Du skriver aldri annonymt.

Anonymkode: 2d3dc...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så bipolare klager ikke? 

Anonymkode: 39aa0...f96

Jeg har aldri tenkt over om de klager mye eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...