Gå til innhold

Hvis man sitter og troller og pjatter på nettet hele dagen fordi man kjeder seg, finnes det noen egen diagnose på dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Det må isåfall være en diagnose som kun eksisterer der det er internett og tilgang til det gjennom devices. 

En moderne diagnose altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Autisme

Anonymkode: 4ec30...7ac

Er det du som hele tiden svarer asperger eller autisme på alle spørsmål? Må være deg ts sikter til😂

Anonymkode: b54bb...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er det du som hele tiden svarer asperger eller autisme på alle spørsmål? Må være deg ts sikter til😂

Anonymkode: b54bb...0ce

Nei jeg har ikke autisme. hvorfor skulle ejg rakke ned på egen diagnose? 

Anonymkode: 4ec30...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tenker at det spørsmålet kvalifiserer til en diagnose😂

Anonymkode: b54bb...0ce

Er du manisk siden du ler sånn? 

Anonymkode: 4ec30...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Autisme

Anonymkode: 4ec30...7ac

Alt skldes autisme på doll.

Anonymkode: 6131f...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei jeg har ikke autisme. hvorfor skulle ejg rakke ned på egen diagnose? 

Anonymkode: 4ec30...7ac

Nei, jeg mente heller ikke at du hadde autisme, men det forsto ikke du. Du er den som alltid rakker ned på de med autisme.

Anonymkode: b54bb...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er du manisk siden du ler sånn? 

Anonymkode: 4ec30...7ac

Må man ha en diagnose for å le? Ja da er jeg mye manisk, men aldri depressiv, hvis du lurte på det. Har ikke diagnoser som deg, så jeg klarer å relatere meg til mennesker uten å påstå at de har en diagnose. Synd du ikke får oppleve det.

Anonymkode: b54bb...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (12 timer siden):

Dårlig folkeskikk er det vel heller.. 

Eller mulig man burde vurdere å finne annet å fylle hverdagene med... Jeg ville sagt kjedsomhet. Om det er hva en gjør, da burde en tenke seg om to ganger før en sier noe om å ha et meningsløst eller kjedelig liv - da burde en selv ha gjort en del tiltak for å faktisk ha forbedret sin egen situasjon. Sosial angst? Ja, men det finnes faktisk en rekke mer meningsfylte interesser enn dét som ikke innebefatter andre mennesker. Om en ser seg rundt og vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ganske naturlig at mennesker trekkes mot et forum der de har en eller annen form for menneskelig kontakt. Og er dagene feks litt innholdsløse og ensome er denne kontakten bedre enn ingenting. Til og med negativ kontakt er bedre en ingen kontakt. Vi mennesker er ganske sosiale uansett om man har en diagnose eller ikke. 

Anonymkode: c92b4...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det får være måte på hva man skal diagnostisere. Til og med på DOL. 

Anonymkode: df0f0...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...