Gå til innhold

Eldre mann i psykose?


Gjest

Anbefalte innlegg

I dag var jeg i byen for et ærend, og møtte på en eldre mann rundt 80 gående mot meg. Han var så blid og fornøyd, og veldig vennlig og hyggelig. Jeg la merke til ham først på avstand der han gikk og snakket med seg selv og lo. Da han så meg lyste han opp og løftet armene og utbrøt noe sånt: "Neimen er det deg! Så hyggelig å treffe deg! Hvordan har du det? Bare bra ja, det var det jeg visste!" Så så jeg at blikket hans egentlig ikke var festet på meg og at han bare gikk videre og fortsatte å prate med seg selv og le lystig. 😅 Dette må vel være psykose? Stakkars, men han var søt da. ☺️

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De riktige spørsmålene å stille bør nok heller være hva han gjorde der i byen aleine, om noen passet på ham til vanlig, og om det var noe jeg burde ha foretatt meg? Tenker mye på dette nå. 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...