Gå til innhold

får vi reist i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei! Hold dere hjemme!

Anonymkode: e45f6...d48

hele året? når får vi reist igjen da? Faen så jævla lang tid alt skal ta da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (2 minutter siden):

hele året? når får vi reist igjen da? Faen så jævla lang tid alt skal ta da

Tror det kan ta årevis. Innen alle er vaksinert dukker det opp et nytt mutert virus og så må alle vaksineres på nytt. Nei, hold dere hjemme.

Anonymkode: e45f6...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tror det kan ta årevis. Innen alle er vaksinert dukker det opp et nytt mutert virus og så må alle vaksineres på nytt. Nei, hold dere hjemme.

Anonymkode: e45f6...d48

men hva skal jeg da? skal jeg bare bo slik hele livet? ingenting å lete etter mer i livet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (Akkurat nå):

men hva skal jeg da? skal jeg bare bo slik hele livet? ingenting å lete etter mer i livet? 

Det må vel være mulig å finne en jobb i norge?

Anonymkode: e45f6...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det må vel være mulig å finne en jobb i norge?

Anonymkode: e45f6...d48

JA!! men jeg er så lei av maset om at jeg skal holde meg så der jeg er fra! Norge er så dødt. jeg liker å oppleve nytt. og så liker jeg ikke været i Norge. og kulturen vår er kjedelig. alt handler om oppussing. alt er ikke negativt med norge, men jeg synes det er et lite kreativt og kjedelig land. veldig veldig firkantet, folk må planlegge og det virker som at sosial regel nr 1 er å avlyse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

men jeg vet jeg er ikke korrekt nok til at dere her inne ikke fnyser av meg. Jeg skulle vel helst studert, begynt å planlagt barn og være i gang med hus. 
På fritiden går en tur i skog og fjell og i påska drav vi på fjellet med kvikklunsj. 
Tyrkia og slike land er selvfølgelig av de siste en bør ønske å reise til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (1 minutt siden):

JA!! men jeg er så lei av maset om at jeg skal holde meg så der jeg er fra! Norge er så dødt. jeg liker å oppleve nytt.

er du sikkert at du har asperger? Aspergere liker å holle seg hjemme i fred og ro.  

90tallsbarn skrev (1 minutt siden):

og så liker jeg ikke været i Norge. og kulturen vår er kjedelig. alt handler om oppussing. alt er ikke negativt med norge, men jeg synes det er et lite kreativt og kjedelig land. veldig veldig firkantet, folk må planlegge og det virker som at sosial regel nr 1 er å avlyse. 

Greit med nav da. Det tror jeg ikke de har i tyrkia.

Anonymkode: e45f6...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

er du sikkert at du har asperger? Aspergere liker å holle seg hjemme i fred og ro.  

Greit med nav da. Det tror jeg ikke de har i tyrkia.

Anonymkode: e45f6...d48

ja jeg har visst det. men jeg tror den i noen tilfeller kan endres. når jeg får trening i å reise, møte nye og måtte forholde meg til alt nytt så blir det det nye "opphenget", altså, det blir veldig inntrent. men nå går jeg jo tilbake til å bli mer autistisk.... 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det må vel være mulig å finne en jobb i norge?

Anonymkode: e45f6...d48

Kan ikke for langt fra mamma vettu -_- noe innen reise da men det er vel helt uaktuelt de første årene??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (5 minutter siden):

Kan ikke for langt fra mamma vettu -_- noe innen reise da men det er vel helt uaktuelt de første årene??? 

Sykehjem vil være en sikker arbeidsplass fremover.

Anonymkode: e45f6...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sykehjem vil være en sikker arbeidsplass fremover.

Anonymkode: e45f6...d48

Ja det er bare typisk men det siste jeg ønsker. Har prøvd det før. Og så evner vi ikke annet enn å bli syke da

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...