Gå til innhold

Andre her som misliker ordet "myndighetene" som stadig er oppe i media i disse corona tider?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Misliker mye, mye mer ordene «sårbar» og «bekymra». Jeg leser og hører de ordene ca 100 ganger hver dag. 

Skulle ønske jeg var diktator, for da hadde jeg innført forbud for at journalister og politkerne kunne bruke disse ordene. 

Anonymkode: aeb0f...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Misliker mye, mye mer ordene «sårbar» og «bekymra». Jeg leser og hører de ordene ca 100 ganger hver dag. 

Skulle ønske jeg var diktator, for da hadde jeg innført forbud for at journalister og politkerne kunne bruke disse ordene. 

Anonymkode: aeb0f...b1d

Jeg misliker sterkt ordet "bærekraftig". Det sies i annenhver setning av politikere og andre viktige personer på TV. Vet hva det betyr og hva som menes med det, men det virker som om det har gått inflasjon i det, såpass mye at jeg blir så dårlig at jeg må spy hver gang. Løper ut på badet og brekker meg. For også diare. 

Neida!

Anonymkode: 2a034...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg er dritt lei av «frykt». Dette bør du frykte! Tallene du bør frykte i 2021! Dette kan skje hvis du .... 

Frykter for fremtiden! 
 

Jeg er dritt lei. Avisene er ikke hva det en gang var. Før var det nyheter. Nå er det bare om å gjøre å få mest mulig lesere og siden menneske styres av frykt så er det favoritt ord nr 1 å bruke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg misliker sterkt ordet "bærekraftig". Det sies i annenhver setning av politikere og andre viktige personer på TV. Vet hva det betyr og hva som menes med det, men det virker som om det har gått inflasjon i det, såpass mye at jeg blir så dårlig at jeg må spy hver gang. Løper ut på badet og brekker meg. For også diare. 

Neida!

Anonymkode: 2a034...f4a

Ja, bærekraftig er også et svada fyllord. 

Anonymkode: aeb0f...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (11 minutter siden):

Jeg er dritt lei av «frykt». Dette bør du frykte! Tallene du bør frykte i 2021! Dette kan skje hvis du .... 

Frykter for fremtiden! 
 

Jeg er dritt lei. Avisene er ikke hva det en gang var. Før var det nyheter. Nå er det bare om å gjøre å få mest mulig lesere og siden menneske styres av frykt så er det favoritt ord nr 1 å bruke

Avisene lever dessverre av å fore angsten vår. 

Anonymkode: aeb0f...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...