laban Skrevet 4. mars 2021 Skrevet 4. mars 2021 (Hundeeiere og -elskere: Dette betyr ikke at jeg mangler forståelse for at man blir glad i hunden sin. Det handler om vinkling.) Gratulerer med VM-gull, Holund. Du er jo ikke den største kjendisen fra før, så nå lurer vi på om det er noen ukjente problemer vi kan avsløre. Har du en tøff tid du kan snakke ut om? - Nei, jeg har vært frisk, skadefri og korona-negativ i hele vinter. Beklager. Men samboeren din - dere har en sønn på under året. Hun må ha slitt voldsomt med at du er så mye borte, nå som dere har en liten? - Nei, hun synes faktisk det er hyggeligere nå som hun ikke er helt alene hjemme lenger. Klart det er en overgang å få barn, men hun er sterk og positiv og takler det kjempefint. Du løftet armene mot himmelen etter målgang -er du religiøs? Du hilste en avdød, kanskje (yes!)? - Nei, jeg er bare litt overtroisk. Ingenting å utdype, dessverre. Så du har absolutt ingenting til oss? Er det mulig?! - Eh - bikkja mi var syk før VM, da... https://www.nrk.no/sport/hundens-alvorlige-sykdom-preget-holund-for-vm_-_-irritert-pa-meg-selv-for-at-jeg-ikke-sa-det-for-1.15400259 Overskriften på forsiden: "Det har vært tøft." Tenkte vi det ikke. 7 Siter
Ekstra Skrevet 4. mars 2021 Skrevet 4. mars 2021 laban skrev (9 minutter siden): (Hundeeiere og -elskere: Dette betyr ikke at jeg mangler forståelse for at man blir glad i hunden sin. Det handler om vinkling.) Gratulerer med VM-gull, Holund. Du er jo ikke den største kjendisen fra før, så nå lurer vi på om det er noen ukjente problemer vi kan avsløre. Har du en tøff tid du kan snakke ut om? - Nei, jeg har vært frisk, skadefri og korona-negativ i hele vinter. Beklager. Men samboeren din - dere har en sønn på under året. Hun må ha slitt voldsomt med at du er så mye borte, nå som dere har en liten? - Nei, hun synes faktisk det er hyggeligere nå som hun ikke er helt alene hjemme lenger. Klart det er en overgang å få barn, men hun er sterk og positiv og takler det kjempefint. Du løftet armene mot himmelen etter målgang -er du religiøs? Du hilste en avdød, kanskje (yes!)? - Nei, jeg er bare litt overtroisk. Ingenting å utdype, dessverre. Så du har absolutt ingenting til oss? Er det mulig?! - Eh - bikkja mi var syk før VM, da... https://www.nrk.no/sport/hundens-alvorlige-sykdom-preget-holund-for-vm_-_-irritert-pa-meg-selv-for-at-jeg-ikke-sa-det-for-1.15400259 Overskriften på forsiden: "Det har vært tøft." Tenkte vi det ikke. Huff... snakk om tabloid. Også NRK da 🙈 0 Siter
knas Skrevet 4. mars 2021 Skrevet 4. mars 2021 (endret) Utrolig dumt og pinlig. Journalistikken blir dummere og dummere dag for dag. Endret 4. mars 2021 av knas 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.