Gå til innhold

NRK prøver tabloid-metodene


laban

Anbefalte innlegg

(Hundeeiere og -elskere: Dette betyr ikke at jeg mangler forståelse for at man blir glad i hunden sin. Det handler om vinkling.)

Gratulerer med VM-gull, Holund. Du er jo ikke den største kjendisen fra før, så nå lurer vi på om det er noen ukjente problemer vi kan avsløre. Har du en tøff tid du kan snakke ut om?

- Nei, jeg har vært frisk, skadefri og korona-negativ i hele vinter. Beklager.

Men samboeren din - dere har en sønn på under året. Hun må ha slitt voldsomt med at du er så mye borte, nå som dere har en liten?

- Nei, hun synes faktisk det er hyggeligere nå som hun ikke er helt alene hjemme lenger. Klart det er en overgang å få barn, men hun er sterk og positiv og takler det kjempefint.  

Du løftet armene mot himmelen etter målgang -er du religiøs? Du hilste en avdød, kanskje (yes!)? 

- Nei, jeg er bare litt overtroisk. Ingenting å utdype, dessverre.

Så du har absolutt ingenting til oss? Er det mulig?!

- Eh - bikkja mi var syk før VM, da...

https://www.nrk.no/sport/hundens-alvorlige-sykdom-preget-holund-for-vm_-_-irritert-pa-meg-selv-for-at-jeg-ikke-sa-det-for-1.15400259

Overskriften på forsiden: "Det har vært tøft." Tenkte vi det ikke.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

laban skrev (9 minutter siden):

(Hundeeiere og -elskere: Dette betyr ikke at jeg mangler forståelse for at man blir glad i hunden sin. Det handler om vinkling.)

Gratulerer med VM-gull, Holund. Du er jo ikke den største kjendisen fra før, så nå lurer vi på om det er noen ukjente problemer vi kan avsløre. Har du en tøff tid du kan snakke ut om?

- Nei, jeg har vært frisk, skadefri og korona-negativ i hele vinter. Beklager.

Men samboeren din - dere har en sønn på under året. Hun må ha slitt voldsomt med at du er så mye borte, nå som dere har en liten?

- Nei, hun synes faktisk det er hyggeligere nå som hun ikke er helt alene hjemme lenger. Klart det er en overgang å få barn, men hun er sterk og positiv og takler det kjempefint.  

Du løftet armene mot himmelen etter målgang -er du religiøs? Du hilste en avdød, kanskje (yes!)? 

- Nei, jeg er bare litt overtroisk. Ingenting å utdype, dessverre.

Så du har absolutt ingenting til oss? Er det mulig?!

- Eh - bikkja mi var syk før VM, da...

https://www.nrk.no/sport/hundens-alvorlige-sykdom-preget-holund-for-vm_-_-irritert-pa-meg-selv-for-at-jeg-ikke-sa-det-for-1.15400259

Overskriften på forsiden: "Det har vært tøft." Tenkte vi det ikke.  

Huff... snakk om tabloid. Også NRK da 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dumt og pinlig. Journalistikken blir dummere og dummere dag for dag. 

Endret av knas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...