AnonymBruker 175 760 12 046 Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars HVER DAG er det en ny tråd her om Asperger! Og i dag har det vært flere like tråder der noen spør om det er en psykisk utviklingshemming!! er det noen som troller for å irritere eller er dette en veldig interessant diagnose? Anonymkode: ff058...147 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
AnonymBruker 175 760 12 046 Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Tror det er trolling. det er en som som skriver klin like tråder på KG også, så det er vel oppmerksomheten den/de som starter disse trådene er ute etter. En av dem er spesielt glade i å anklage oss mer funksjonelle autister for å ikke ha diagnosen ( DU ER IKKE EKTE AUTIST HVIS DU KLARER Å HA EN VENN/JOBB), og er svært bastante på at de vet bedre enn x-antall helsepersonell. Det er egentlig ganske latterlig. Anonymkode: eace8...fcb 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
AnonymBruker 175 760 12 046 Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Hele innlegget ble visst ikke med, så jeg må få tilføyd: Ikke svar eller gi oppmerksomhet i disse trådene. Om man ikke får noe oppmerksomhet så vil interessen dø ut. Anonymkode: eace8...fcb 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Glitter 4 867 1 223 Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Det har uten tvil vært voldsomt mye siste tiden. Jeg er mye mer lei av min egen diagnose nå enn jeg var fra før av. Haha. Men er jo ikke rart det, når en får all den negativiteten i fleisen hver dag. Helt greit å skrive om sine plager, søke råd og stille spørsmål, men konstant klaging og drittslenging rundt det å ha autisme er i hvert fall jeg lei av å lese om. 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
90tallsbarn 1 794 66 Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): HVER DAG er det en ny tråd her om Asperger! Og i dag har det vært flere like tråder der noen spør om det er en psykisk utviklingshemming!! er det noen som troller for å irritere eller er dette en veldig interessant diagnose? Anonymkode: ff058...147 Hvorfor går du inn på Kvinneguiden og kopierer en tråd som ble opprettet 21. okt 2019 ? 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
90tallsbarn 1 794 66 Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror det er trolling. det er en som som skriver klin like tråder på KG også, så det er vel oppmerksomheten den/de som starter disse trådene er ute etter. En av dem er spesielt glade i å anklage oss mer funksjonelle autister for å ikke ha diagnosen ( DU ER IKKE EKTE AUTIST HVIS DU KLARER Å HA EN VENN/JOBB), og er svært bastante på at de vet bedre enn x-antall helsepersonell. Det er egentlig ganske latterlig. Anonymkode: eace8...fcb Flere av trådene som nå er laget her er kopierte tråder fra KG, fra år tilbake. 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
AnonymBruker 175 760 12 046 Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars 90tallsbarn skrev (11 minutter siden): Flere av trådene som nå er laget her er kopierte tråder fra KG, fra år tilbake. Seriøst? Det ante jeg ikke. Anonymkode: eace8...fcb 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
90tallsbarn 1 794 66 Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Seriøst? Det ante jeg ikke. Anonymkode: eace8...fcb Det er bare å sjekke på kg hvis du er der. Identisk navn og hi. 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
AnonymBruker 175 760 12 046 Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): HVER DAG er det en ny tråd her om Asperger! Og i dag har det vært flere like tråder der noen spør om det er en psykisk utviklingshemming!! er det noen som troller for å irritere eller er dette en veldig interessant diagnose? Anonymkode: ff058...147 Haha herregud så teit. Du kopierer en tråd fra kvinneguiden fra 2019😂 Til dere som irriterer dere over at autister har problemer kan umulig ha mye problemer selv så gå et annet sted. Anonymkode: 838f7...ae1 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.