Gå til innhold

Hvorfor denne enorme interessen for Asperger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

 

HVER DAG er det en ny tråd her om Asperger! Og i dag har det vært flere like tråder der noen spør om det er en psykisk utviklingshemming!! er det noen som troller for å irritere eller er dette en veldig interessant diagnose?

Anonymkode: ff058...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror det er trolling. det er en som som skriver klin like tråder på KG også, så det er vel oppmerksomheten den/de som starter disse trådene er ute etter. En av dem er spesielt glade i å anklage oss mer funksjonelle autister for å ikke ha diagnosen ( DU ER IKKE EKTE AUTIST HVIS DU KLARER  Å HA EN VENN/JOBB), og er svært bastante på at de vet bedre enn x-antall helsepersonell. Det er egentlig ganske latterlig.

Anonymkode: eace8...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hele innlegget ble visst ikke med, så jeg må få tilføyd: Ikke svar eller gi oppmerksomhet i disse trådene. Om man ikke får noe oppmerksomhet så vil interessen dø ut.

Anonymkode: eace8...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har uten tvil vært voldsomt mye siste tiden. Jeg er mye mer lei av min egen diagnose nå enn jeg var fra før av. Haha. Men er jo ikke rart det, når en får all den negativiteten i fleisen hver dag. Helt greit å skrive om sine plager, søke råd og stille spørsmål, men konstant klaging og drittslenging rundt det å ha autisme er i hvert fall jeg lei av å lese om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

HVER DAG er det en ny tråd her om Asperger! Og i dag har det vært flere like tråder der noen spør om det er en psykisk utviklingshemming!! er det noen som troller for å irritere eller er dette en veldig interessant diagnose?

Anonymkode: ff058...147

Hvorfor går du inn på Kvinneguiden og kopierer en tråd som ble opprettet 21. okt 2019 ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror det er trolling. det er en som som skriver klin like tråder på KG også, så det er vel oppmerksomheten den/de som starter disse trådene er ute etter. En av dem er spesielt glade i å anklage oss mer funksjonelle autister for å ikke ha diagnosen ( DU ER IKKE EKTE AUTIST HVIS DU KLARER  Å HA EN VENN/JOBB), og er svært bastante på at de vet bedre enn x-antall helsepersonell. Det er egentlig ganske latterlig.

Anonymkode: eace8...fcb

Flere av trådene som nå er laget her er kopierte tråder fra KG, fra år tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (11 minutter siden):

Flere av trådene som nå er laget her er kopierte tråder fra KG, fra år tilbake. 

Seriøst?  Det ante jeg ikke.

Anonymkode: eace8...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Seriøst?  Det ante jeg ikke.

Anonymkode: eace8...fcb

Det er bare å sjekke på kg hvis du er der. Identisk navn og hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

 

HVER DAG er det en ny tråd her om Asperger! Og i dag har det vært flere like tråder der noen spør om det er en psykisk utviklingshemming!! er det noen som troller for å irritere eller er dette en veldig interessant diagnose?

Anonymkode: ff058...147

Haha herregud så teit. Du kopierer en tråd fra kvinneguiden fra 2019😂

Til dere som irriterer dere over at autister har problemer kan umulig ha mye problemer selv så gå et annet sted. 

Anonymkode: 838f7...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...