Gå til innhold

Er det mulig å bli manisk eller depressiv til tross for omfattende medisinering?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bruker to stemningsstabiliserende og to antipsykotika og serumspeil er innenfor normalen. Er det fortsatt mulig å bli manisk eller depressiv?

Anonymkode: c5c75...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
kupton skrev (6 minutter siden):

Ja, dessverre.

Oj, såpass. Det hadde jeg ikke forventet. Trodde jeg var helgardert. Jeg kjenner på en uvirkelighetsfølelse (regner med det er derealisasjon) og behandler sa det kunne være jeg var på vei inn i en svigning men at det ikke var mulig å si hvilken vei. Men da får man bare vente å se da.

Anonymkode: c5c75...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker du å oppleve derealisasjon ved begynnende depresjon elldr mani?

Anonymkode: e32b4...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Bruker du å oppleve derealisasjon ved begynnende depresjon elldr mani?

Anonymkode: e32b4...866

Nei, det gjør jeg ikke. Har kjent på derealisasjon tidligere men har da ikke blitt manisk eller depressiv.

Anonymkode: c5c75...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Nei, det gjør jeg ikke. Har kjent på derealisasjon tidligere men har da ikke blitt manisk eller depressiv.

Anonymkode: c5c75...34d

Det er forsket på dette med dissosiering og noen studier har vist at medisiner kan gi symptomer på det og det kan jo være et tankekors siden du bruker mange medisiner.

Anonymkode: e32b4...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er forsket på dette med dissosiering og noen studier har vist at medisiner kan gi symptomer på det og det kan jo være et tankekors siden du bruker mange medisiner.

Anonymkode: e32b4...866

Det visste jeg ikke, takk for tipset. 

Anonymkode: c5c75...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...