Gå til innhold

Vet behandleren din at du er her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet behandleren din at du er her inne? Såfall, hvordan?

Behandleren min vet det ikke... Vet ikke om jeg hadde svart ærlig om det hadde kommet opp i samtale heller.

Anonymkode: 63636...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det har vi aldri snakket om. Hadde ikke hatt problemer med å si det til behandler hvis det hadde passet inn i samtalen.

Jeg nevnte det til behandler på sengeposten at jeg hadde fått gode råd her i en sak som han hadde utfordret meg på.

Endret av Fru2020
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet behandleren din at du er her inne? Såfall, hvordan?

Behandleren min vet det ikke... Vet ikke om jeg hadde svart ærlig om det hadde kommet opp i samtale heller.

Anonymkode: 63636...963

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
stjernestøv skrev (15 minutter siden):

Han vet jeg er her ja, og dol er nevnt flere ganger i journalen. 

Vet de nicket ditt også?

Anonymkode: 1c5ad...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vet de nicket ditt også?

Anonymkode: 1c5ad...bab

Ja mener jeg har sagt det, men seriøst så tror jeg ikke de gidder å gå inn å lese her. De har nok med andre ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nevnte for mange år siden NHD sine medisinanbefalinger for psykiater. Han aksepterte det og visste hvem det var. Men om han skjønte at det var dette forumet vet jeg ikke. Om noen gjenkjenner meg driter jeg egentlig i det. Det er ikke noe jeg ikke kan stå inne for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...