Gå til innhold

Uttalelsen til Harry og Meghan

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Men er det ikke dere som hevder at de med mørk hudfarge blir diskriminert i samfunnet da? 

Da kan det jo være naturlig å spørre om siden en kan være bekymret for at barnet skal bli diskriminert i samfunnet...

Trenger ikke å være at en selv diskriminerer.

LOL

Anonymkode: d0735...340

Fortsetter under...

AnonymBruker

Verden «brenner». Millioner av mennesker har mistet levebrød, hjem, livet sitt. Prins Phillip ligger på sykehuset, og dronninga er jo ikke ung lenger. Men Megan Markel klager sin nød fra palasset sitt om hvor hardt det var å ikke bli tatt nok hensyn til i kongehuset. #Narcissist

Anonymkode: b0dcf...908

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nå var ikke Norge så nådig da vår prinsesse ble kjæreste med en mørkhudet mann som ikke passet inn i vår kultur. Tror ikke det bare var de rare meningene hans som plaget folk. 

Anonymkode: 38689...1ab

Kanskje, men å komme med slike fraser

- Når jeg besøker sykehus og jobber med folk med kreft, er alltid det første spørsmålet mitt: «Hvorfor vil du ha denne kreften?» Dette gjør noen folk opprørt, skriver han i boka.

Er nok en garanti for at du ikke får mange venner, uansett hudfarge. Særlig at han sa det samme til barn....

Et kongehus kan du ihvertfall ikke være i om du troller slik om slike ting.

Ja mye av det samme tullet finner du i bibelen også, men de har lært seg å ti still og lyve om hva som står i bibelen, så folk tenker ikke like mye over det. Om kristne folk fant ut hva som står i bibelen tror jeg mange ville sluttet å kalle seg kristne.

Anonymkode: f55a6...0b9

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje, men å komme med slike fraser

- Når jeg besøker sykehus og jobber med folk med kreft, er alltid det første spørsmålet mitt: «Hvorfor vil du ha denne kreften?» Dette gjør noen folk opprørt, skriver han i boka.

Er nok en garanti for at du ikke får mange venner, uansett hudfarge. Særlig at han sa det samme til barn....

Et kongehus kan du ihvertfall ikke være i om du troller slik om slike ting.

Ja mye av det samme tullet finner du i bibelen også, men de har lært seg å ti still og lyve om hva som står i bibelen, så folk tenker ikke like mye over det. Om kristne folk fant ut hva som står i bibelen tror jeg mange ville sluttet å kalle seg kristne.

Hææ??

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hææ??

Du får google shaman durek, mulig det ikke er rasisme som er problemet alltid når ting går dårlig for de med mørk hudfarge

https://no.wikipedia.org/wiki/Durek_Verrett

Han gikk også hardt ut mot legemiddelindustrien og antydet at cellegift ble gitt til kreftpasienter fordi legene tjente penger på det snarere enn at det hjalp pasienten

Annonse

AnonymBruker

https://www.nrk.no/urix/buckingham-palace_-_-hele-familien-er-lei-seg-1.15408966

Jeg tror nok at kongefamilien har sin side av saken.  Saken har nok to sider. Tror ikke at noen har ment å være rasistiske. Og tror nok alle er veldig lei seg for dette. 

Anonymkode: d3334...fe4

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Verden «brenner». Millioner av mennesker har mistet levebrød, hjem, livet sitt. Prins Phillip ligger på sykehuset, og dronninga er jo ikke ung lenger. Men Megan Markel klager sin nød fra palasset sitt om hvor hardt det var å ikke bli tatt nok hensyn til i kongehuset. #Narcissist

Anonymkode: b0dcf...908

Forstår det slik at opptaket var tatt opp før Prins Phillip ble syk og havnet på sykehuset.  

AnonymBruker

Jeg har kommet fram til at jeg tror nok at denne saken har flere sider. Og at det er mer følelser og misforståelser som er problemet. Harry og Meghan må få lov å lire ifra seg selv om det egentlig var feil metode å bruke. Kongehuset reagerte på en bra måte. Og jeg håper på at forholdet mellom Kongehuset og Harry og Meghan blir bra igjen. 

Harry og Meghan sa ingenting galt om Dronning Elisabeth og hennes mann, utifra hva jeg fikk med meg. Håper på at Charles gjenopptar kontakten med sin kjære sønn. Livet har vel ikke vært lett for Harry etter at han mistet moren  og alt som har stått skrevet om morens forhold osv i media / pluss serien The crown kan ha påvirket han til å bli frustrert over sin egen familie. Jeg vet ikke. 

Uansett: i de fleste familier så dukker det opp litt hendelser, og det viktigste er at dette ordner seg igjen i familien. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...