Gå til innhold

zypreksa og prostatitt


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Har nettopp begynt på zypreksa, leste på lappen som lå i eska at man skulle si fra til legen om man hadde prostataplager.

For et par år tilbake var jeg plaget med betennelser i prostata. Hadde det flere ganger og fikk antibiotika kurer.

Nå syns jeg å merke det igjen, litt smerter og kjennes ut som jeg ofte må tisse. Desverre har jeg det også slik at jeg gjerne får slike bivrkninger jeg leser om. Vet ikke nå om jeg skal si fra til legen min eller vente å se om det går over.Har de siste dagene også vært ute i snøen og frøset en del, så jeg lurer på om det rett og slett kan være skjebnen som gjør at disse plagene kommer samtidig med oppstart av nye medisiner.

Når det vises til prostataplager i pakningsvedlegget, gjelder dette også betennelse i prostata eller bare forstørret prostata. Jeg har ikke hatt forstørret prostata og har ikke måttet stå opp om natten for å gå på do.

Hva skal jeg gjøre, vil helst ikke slutte med zypreksa da de ser ut for å hjelpe på min psyke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...