Gå til innhold

Når skal jeg si det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har skaffet meg profil på en datingapp. Det er spesielt en fyr jeg har snakket litt med hver dag over en tre ukers tid. Det kan gå lenge mellom hver gang vi skriver, men vi skriver ganske lange meldinger. Vi er 29 og 33 om det har noe å si. Vi har ikke pratet om å møtes enda. Greia er at jeg har noe med ansiktet som jeg tror ikke synes godt på bildene jeg har lagt ut der. Dette fører med seg en del usikkerhet hos meg og jeg føler jeg skjuler noe. Jeg kjenner jeg begynner å like ham veldig godt og vil ikke skjule noe for ham, jeg bare gruer meg til å si noe, for hva skal jeg si og når? Noen som har noen tanker rundt dette? Når nevner man sånt? Jeg er redd for at han skal føle seg lurt om jeg forteller det, samtidig så føles det ikke naturlig og si sånt med en gang. Setter stor pris på svar! 

Anonymkode: 8e81a...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har skaffet meg profil på en datingapp. Det er spesielt en fyr jeg har snakket litt med hver dag over en tre ukers tid. Det kan gå lenge mellom hver gang vi skriver, men vi skriver ganske lange meldinger. Vi er 29 og 33 om det har noe å si. Vi har ikke pratet om å møtes enda. Greia er at jeg har noe med ansiktet som jeg tror ikke synes godt på bildene jeg har lagt ut der. Dette fører med seg en del usikkerhet hos meg og jeg føler jeg skjuler noe. Jeg kjenner jeg begynner å like ham veldig godt og vil ikke skjule noe for ham, jeg bare gruer meg til å si noe, for hva skal jeg si og når? Noen som har noen tanker rundt dette? Når nevner man sånt? Jeg er redd for at han skal føle seg lurt om jeg forteller det, samtidig så føles det ikke naturlig og si sånt med en gang. Setter stor pris på svar! 

Anonymkode: 8e81a...bd5

Du MÅ ha slike "ubehageligheter" synlig på bildene, så slipper du dette her :) 

Anonymkode: 07289...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du MÅ ha slike "ubehageligheter" synlig på bildene, så slipper du dette her :) 

Anonymkode: 07289...e34

Det er jeg ikke enig med deg i. Alle har noe med kropp eller atferd uten at man trykker det i panna slik at det er synlig før man har åpnet munnen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør kanskje nevne det siden det stresser deg sånn.  Jeg tviler på at han blir skremt bort, men i så fall er det nok best sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er redd for at han skal føle seg lurt om jeg forteller det, samtidig så føles det ikke naturlig og si sånt med en gang. Setter stor pris på svar! 

Anonymkode: 8e81a...bd5

Litt vanskelig å svare konkret på hva som er lurt når jeg ikke vet hva det er dette "noe" med ansiktet ditt, men jeg syns det er helt ok å opprette dialog før man går inn på personlige ting. Som jeg svarte den anonyme er det mange som har noe småtteri eller større å deale med, så jeg gjetter at dette går greit jeg, skal se han har noe annet han syns er vrient når du ført har åpnet den døren :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar alle sammen. Setter pris på å høre de forskjellige meningene. 

Jeg får bite i det sure eple og fortelle det, så er det opp til han hva han velger og da slipper det å ligge der å gnage. 

Anonymkode: 8e81a...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...