Gå til innhold

Få kontakt/snakke med en dame på sykehuset, samtale og takke for


HappySweetiLife

Anbefalte innlegg

HappySweetiLife

Hei. Jeg var på sykehuset i desember og fulgte noen. Så i resepsjonen Ga damen meg et kompliment. Og det var noe litt spesielt med blikk og sånn. Hun kommenterte håret mitt at det var fint Og hun var misunnelig.  Jeg ble litt rødmet men var litt vanskelig å vise noe tilbake på grunn av munnbind og sånn. Men jeg har tenker ofte på komplimenter og det

har hjulpet meg gjennom litt vanskelige tider. Det er utrolig hvor mye et kompliment kan bety for noen for du vet aldri hvordan noen har det. Virker som en veldig grei dame. Føler jeg behov for noen vennskapelig som kan hjelpe meg litt sånn gjennom vanskelige tider og har litt ulikt perspektiv på livet.  Hun er en del År eldre enn meg.. Så neste gang var i januar og da var hun ikke der. Jeg skal igjen snart og da tenkte jeg å si til henne takk og at det betydde mye. Men jeg vet ikke liksom.. hvordan jeg skal gå frem videre.. liksom jeg vet ikke navnet hennes en gang😂 men ja har liksom lust å prøve, hvordan går jeg frem . om det er noe der liksom. Er litt redd for st hun skal syntes det er litt sånn rart  at jeg går rudnt huske på det og bare helt Random Em du jeg ville bare si takk.. men ja jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre. Men en må jo prøve sant? Det verste er jo bare et nei og litt flau men men sånn er livet.  Men for det første vet jeg ikke om hun kommer til å Være der den dagen. Hvis hun er i resepsjonen  blir det jo litt rart å si alle de greiene foran hun andre jeg er med og alle folk der og sånn. Satser egentlig på at mens jeg sitter på venterommet bare går hun forbi og jeg bare hei og så begynner vi snakke😂 men hva hvis det ikke skjer liksom HVordan skal jeg få snakket med henne og hvordsn går jeg frem videre i samtalen. Om hun husker detog hvordan liksom antyde er videre forhold eller interesse og navn og nummer og ser styret der..  Hilsen en sosial men litt usikker person😊

Endret av HappySweetiLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...