Gå til innhold

Hva er Ernas logikk her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Chris1981 skrev (20 minutter siden):

Sannheten!  

Såpass ja.

Ellers regner jeg med at du kjører på rødt lys, gir faen i fartsgrenser, sniker på trikken og snyter på skatten. For du er ingen slave, hva?

Anonymkode: a45c3...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Såpass ja.

Ellers regner jeg med at du kjører på rødt lys, gir faen i fartsgrenser, sniker på trikken og snyter på skatten. For du er ingen slave, hva?

Anonymkode: a45c3...44a

Rødt lys er jo for sikkerhet, men jeg mener vi betaler for høy skatt ja. Du syns vel det er helt flott med alle milliardene Norge sende ut hver eneste år som ikke går til å hjelpe andre. Du betaler vel gladelig enda mer skatt og du. Syns det er flott med bompenger og enda mer moms også, som du blir lurt til å tro handler om velferden.

Og fordi vi gradvis blir fratatt mer og mer, hvorfor ikke ta enda mer? Eller alt? For så lenge nordmenn har Vinmonopolet så kan alt det som er viktig stenge. Alkohol er faktisk enda sunnere enn trening. 
Og nei, jeg vil ikke trene ute i skog og mark. Jeg vil ha treningssentret som jeg betaler for.

Hold deg gjerne innenfor temaet. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Du må bare holde kjeft nå. Du driter deg ut hele tiden. Førti feit og ferdig kanskje?

Anonymkode: 071dc...625

Se på deg selv du, hvordan du holder på! 
Er det galt å 40? Og nei, jeg er slank. 
Men men din mentalitet, slik du ser på livet, så er nok du ganske ferdig, eller så blir du det ganske snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Chris1981 skrev (19 minutter siden):

Rødt lys er jo for sikkerhet, men jeg mener vi betaler for høy skatt ja. Du syns vel det er helt flott med alle milliardene Norge sende ut hver eneste år som ikke går til å hjelpe andre. Du betaler vel gladelig enda mer skatt og du. Syns det er flott med bompenger og enda mer moms også, som du blir lurt til å tro handler om velferden.

Og fordi vi gradvis blir fratatt mer og mer, hvorfor ikke ta enda mer? Eller alt? For så lenge nordmenn har Vinmonopolet så kan alt det som er viktig stenge. Alkohol er faktisk enda sunnere enn trening. 
Og nei, jeg vil ikke trene ute i skog og mark. Jeg vil ha treningssentret som jeg betaler for.

Hold deg gjerne innenfor temaet. 
 

Nå høres du ut som en ekte lavpannet frepper fra landet.

Anonymkode: a45c3...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå høres du ut som en ekte lavpannet frepper fra landet.

Anonymkode: a45c3...44a

Du kommer lissom ikke med noen gode argumenter selv, annet enn personangrep! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Chris1981 skrev (25 minutter siden):

Se på deg selv du, hvordan du holder på! 
Er det galt å 40? Og nei, jeg er slank. 
Men men din mentalitet, slik du ser på livet, så er nok du ganske ferdig, eller så blir du det ganske snart. 

Hvordan vet du hvordan jeg ser på livet? Du mener jo at folk skal gi faen i alt som er bestemt, så sånn sett anser jeg det som en trussel for andre i samfunnet. Og når du gir opp lover og regler, så er du vel ganske ferdig.

Anonymkode: 071dc...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan vet du hvordan jeg ser på livet? Du mener jo at folk skal gi faen i alt som er bestemt, så sånn sett anser jeg det som en trussel for andre i samfunnet. Og når du gir opp lover og regler, så er du vel ganske ferdig.

Anonymkode: 071dc...625

Å herregud! Jeg skrev åpne opp samfunnet og la hvert enkelt ta ansvar! Snakk om å lage storm i vannglass! 
Jeg gir ikke opp regler i trafikken, så ro deg ned. Her gjør du alt du kan for å vri og vrenge på mine meninger.  Steng Vinmonopolet! Åpne opp treningssentre!  
Brøt jeg loven nå dramaking/queen?!

Når du snakker ned folk på 40 som det er en selvfølge at de er feite og ferdige, så sier det masse om deg. 
 

Lykke til videre. Det blir ikke bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris1981 skrev (2 minutter siden):

Å herregud! Jeg skrev åpne opp samfunnet og la hvert enkelt ta ansvar! Snakk om å lage storm i vannglass! 
Jeg gir ikke opp regler i trafikken, så ro deg ned. Her gjør du alt du kan for å vri og vrenge på mine meninger.  Steng Vinmonopolet! Åpne opp treningssentre!  
Brøt jeg loven nå dramaking/queen?!

Når du snakker ned folk på 40 som det er en selvfølge at de er feite og ferdige, så sier det masse om deg. 
 

Lykke til videre. Det blir ikke bedre.

Det er ingen sammenheng mellom åpne eller stengte treningssentre og polet, som det har vært forklart her inne flere ganger tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Chris1981 skrev (7 minutter siden):

Å herregud! Jeg skrev åpne opp samfunnet og la hvert enkelt ta ansvar! Snakk om å lage storm i vannglass! 
Jeg gir ikke opp regler i trafikken, så ro deg ned. Her gjør du alt du kan for å vri og vrenge på mine meninger.  Steng Vinmonopolet! Åpne opp treningssentre!  
Brøt jeg loven nå dramaking/queen?!

Når du snakker ned folk på 40 som det er en selvfølge at de er feite og ferdige, så sier det masse om deg. 
 

Lykke til videre. Det blir ikke bedre.

Sier anarkistisk førtiåring... det blir ikke bedre😅

Anonymkode: 071dc...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutes ago, Chris1981 said:

Å herregud! Jeg skrev åpne opp samfunnet og la hvert enkelt ta ansvar!

Det dreier seg ikke bare om deg, DU kan spre smitte slik at andre blir syke og dør. Vi har regler for dette på samme måte som vi har trafikkregler. Liker du ikke dette så flytt til Brasil, Bolsonaros håndtering av covid-19 er vel akkurat slik du ønsker.

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/2dzle4/brasil-toemmer-graver-for-aa-faa-plass-til-nye-coronaofre

Anonymkode: 770c6...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (23 minutter siden):

Det er ingen sammenheng mellom åpne eller stengte treningssentre og polet, som det har vært forklart her inne flere ganger tidligere.

Skjønner du ikke hva jeg mener? Vinmonopolet er statseid, så der håner de inn penger, mens treningssentrene som staten ikke tjener penger på, men som er viktig for de fleste, den stenger dem ned. 
Veldig spesiell logikk med tanke på at dette skal være en alvorlig pandemi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det dreier seg ikke bare om deg, DU kan spre smitte slik at andre blir syke og dør. Vi har regler for dette på samme måte som vi har trafikkregler. Liker du ikke dette så flytt til Brasil, Bolsonaros håndtering av covid-19 er vel akkurat slik du ønsker.

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/2dzle4/brasil-toemmer-graver-for-aa-faa-plass-til-nye-coronaofre

Anonymkode: 770c6...31f

Jeg smitter ikke andre så lenge jeg er frisk. Du har latt deg skremme ihjel av media som ikke sprer annet enn fryktpropaganda og masse løgner. 
Vet du i det hele tatt alt om Brasil og hvordan de har det ellers der? Som Italia, som ble brukt som skrekkeksempel hele tiden, men media nevnte aldri at de flyttet pasienter med influensa inn på en avdeling med mange sårbare med nedsatt immunforsvar, + at Italia er det mye antibiotikaresistens. 
Så får se hva som egentlig skjer i Brasil med tiden også, og de reelle dødstallene. Alder, helse osv. 

Endret av Chris1981
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Sier anarkistisk førtiåring... det blir ikke bedre😅

Anonymkode: 071dc...625

Det er ikke alder jeg tenker på. Samfunnet blir verre. Håper ikke du har barn, eller får barn.

 

Hvor gammel er du selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Chris1981 skrev (Akkurat nå):

Jeg smittet ikke andre så lenge jeg er frisk. 

Halvparten av de smittede blir ikke syke. De er uansett smittebærere. Du er så kunnskapsløs og så langt inne i konspi-paranoian at det er bare pinlig.

Anonymkode: a45c3...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Halvparten av de smittede blir ikke syke. De er uansett smittebærere. Du er så kunnskapsløs og så langt inne i konspi-paranoian at det er bare pinlig.

Anonymkode: a45c3...44a

Du er ikke smittet hvis du ikke er syk. Det er du som er hjernevaska.https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/qLKXw0/hva-vil-det-si-aa-vaere-smittet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og her drar du frem det helt nye som tilpasser seg fryktpropagandaen og holder frykten og panikken oppe. Men se det på den måten. Mange er visst smittet, men de aller fleste smittete er ikke syke og de fleste overlever veldig bra denne coronaen. Så nei, er du ikke syk er du heller ikke smittet. Men tro det du. Tro på alt media legger ut. Mange forskere er ikke enig i det engang. Men det blir aldri bedre nå, uansett hvor lydige dere er. Det blir verre og verre. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Chris1981 skrev (4 minutter siden):

Og her drar du frem det helt nye som tilpasser seg fryktpropagandaen og holder frykten og panikken oppe. Men se det på den måten. Mange er visst smittet, men de aller fleste smittete er ikke syke og de fleste overlever veldig bra denne coronaen. Så nei, er du ikke syk er du heller ikke smittet. Men tro det du. Tro på alt media legger ut. 
 

 

images?q=tbn:ANd9GcQGRGhU-9jfsvNiy4UnjDY

Anonymkode: a45c3...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Chris1981 skrev (41 minutter siden):

Det er ikke alder jeg tenker på. Samfunnet blir verre. Håper ikke du har barn, eller får barn.

 

Hvor gammel er du selv? 

Nei, jeg ville ikke latt barnet mitt komt i veien for en som bryter fartsgrenser og sikkert kjører i fylla, er imot vaksine og generelt er konspiratorisk.  

Anonymkode: 071dc...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Chris1981 skrev (10 minutter siden):

Og her drar du frem det helt nye som tilpasser seg fryktpropagandaen og holder frykten og panikken oppe. Men se det på den måten. Mange er visst smittet, men de aller fleste smittete er ikke syke og de fleste overlever veldig bra denne coronaen. Så nei, er du ikke syk er du heller ikke smittet. Men tro det du. Tro på alt media legger ut. Mange forskere er ikke enig i det engang. Men det blir aldri bedre nå, uansett hvor lydige dere er. Det blir verre og verre. 
 

 

Du er sikkert en av idiotene som tror Bill Gates vil chippe deg med vaksinen, og at det er hele årsaken til hele coronaen. Grandiose tanker om seg selv der altså.

Anonymkode: 071dc...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...