Gå til innhold

Er det vanlig/normalt? Om ungdommer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en tenåringssønn som har kjæreste. Plutselig her en dag ser jeg dilodoer og sexleketøy på rommet hans når kjæresten har vært på overnatting.. Synes ikke dette er så hyggelig å finne, er nokså konservativ selv. Er dette vanlig/normalt blant ungdommer? Bør jeg konfrontere sønnen min med dette? (Han er myndig og det er kjæresten også)

Anonymkode: 76482...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har en tenåringssønn som har kjæreste. Plutselig her en dag ser jeg dilodoer og sexleketøy på rommet hans når kjæresten har vært på overnatting.. Synes ikke dette er så hyggelig å finne, er nokså konservativ selv. Er dette vanlig/normalt blant ungdommer? Bør jeg konfrontere sønnen min med dette? (Han er myndig og det er kjæresten også)

Anonymkode: 76482...6e5

det er helt normalt og ikke noe en mor har noe med når gutter er over 18..... ungdom har sex, massevis av sex :D 

Anonymkode: 49b95...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan si at han bør rydde opp etter seg. Det tar seg ikke ut å ha sånt stående fremme. 

Det er normalt at tenåringsgutter er rotete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde dævva hvis mor mi kom å så noe slikt. Han er ikke sjenert altså? Som det sies over her, sånt bør han rydde opp.

Anonymkode: e1373...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har en tenåringssønn som har kjæreste. Plutselig her en dag ser jeg dilodoer og sexleketøy på rommet hans når kjæresten har vært på overnatting.. Synes ikke dette er så hyggelig å finne, er nokså konservativ selv. Er dette vanlig/normalt blant ungdommer? Bør jeg konfrontere sønnen min med dette? (Han er myndig og det er kjæresten også)

Anonymkode: 76482...6e5

Usikker på hva du tenkte å konfrontere sønnen med, at han/de bruker slikt eller at han lar det ligge fremme?

 

Uansett ville jeg latt det ligge (bokstavelig talt), i hvertfall så lenge det var et engangstilfelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, du bør ikke konfrontere han med det. For det første er han myndig og for det andre er det helt normalt.

Du gjør deg selv og han en tjeneste ved å la være. Og det er helt normalt i disse dager.

Anonymkode: 69cf6...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har en tenåringssønn som har kjæreste. Plutselig her en dag ser jeg dilodoer og sexleketøy på rommet hans når kjæresten har vært på overnatting.. Synes ikke dette er så hyggelig å finne, er nokså konservativ selv. Er dette vanlig/normalt blant ungdommer? Bør jeg konfrontere sønnen min med dette? (Han er myndig og det er kjæresten også)

Anonymkode: 76482...6e5

De er begge myndige. Ikke bland deg i dere sexliv. Hva ville du selv tenkt som 18-19-åring om mora di eller mora til kjæresten sin blandet seg i deres sexliv? Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har en tenåringssønn som har kjæreste. Plutselig her en dag ser jeg dilodoer og sexleketøy på rommet hans når kjæresten har vært på overnatting.. Synes ikke dette er så hyggelig å finne, er nokså konservativ selv. Er dette vanlig/normalt blant ungdommer? Bør jeg konfrontere sønnen min med dette? (Han er myndig og det er kjæresten også)

Anonymkode: 76482...6e5

Det er helt normale remedier.

Anonymkode: 9bb97...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har en tenåringssønn som har kjæreste. Plutselig her en dag ser jeg dilodoer og sexleketøy på rommet hans når kjæresten har vært på overnatting.. Synes ikke dette er så hyggelig å finne, er nokså konservativ selv. Er dette vanlig/normalt blant ungdommer? Bør jeg konfrontere sønnen min med dette? (Han er myndig og det er kjæresten også)

Anonymkode: 76482...6e5

Du mener ikke i fullt alvor at du vurderer å "konfrontere" sønnen din med dette?

Så lenge har ikke legger sexleketøy i stua eller på kjøkkenet, så må det være hans sak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har en tenåringssønn som har kjæreste. Plutselig her en dag ser jeg dilodoer og sexleketøy på rommet hans når kjæresten har vært på overnatting.. Synes ikke dette er så hyggelig å finne, er nokså konservativ selv. Er dette vanlig/normalt blant ungdommer? Bør jeg konfrontere sønnen min med dette? (Han er myndig og det er kjæresten også)

Anonymkode: 76482...6e5

Og disse lå framme, eller var du i skap osv? Jeg synes det er litt spesielt å la slikt ligge framme... men uansett hvorfor skal du konfrontere han? Det er i hvert fall spesielt om du gjør det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei, du bør ikke konfrontere han med det. For det første er han myndig og for det andre er det helt normalt.

Du gjør deg selv og han en tjeneste ved å la være. Og det er helt normalt i disse dager.

Anonymkode: 69cf6...5b4

Det er helt normalt i disse dager fordi ungdommer blir bombardert av media om sex i alle former og absolutt ingenting om å være i et forhold. Man kan jo lure på hvorfor unge kjærester egentlig trenge sexleketøy?. Er ikke det nok å være forelsket og kjenne spenningen ved hverandre lenger?. Det viktige er at begge er enige om dette. Og som alle andre sier så er det en privatsak og man må bare akseptere at slik er det. 

Anonymkode: fab72...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.3.2021 den 20.34):

Det er helt normalt i disse dager fordi ungdommer blir bombardert av media om sex i alle former og absolutt ingenting om å være i et forhold. Man kan jo lure på hvorfor unge kjærester egentlig trenge sexleketøy?. Er ikke det nok å være forelsket og kjenne spenningen ved hverandre lenger?. Det viktige er at begge er enige om dette. Og som alle andre sier så er det en privatsak og man må bare akseptere at slik er det. 

Anonymkode: fab72...d67

Hva er forelskelse ? Ingen vet jo hva det er lenger. Folk oppfører seg meget skremmende og rart for tiden, vært sånn i noen år nå. Samfunnet har blitt rart og jævlig å leve i. Folk forandrer seg til det verre. En vanlig og kjedelig jente er ikke spennende og tennende for en mann lenger eller gutt, sexleketøy må til. Har du ikke lest alle trådene på kg om at menn må ta til takke med det de får fordi de ikke har valgmuligheter? Jeg ser også oftere veldig lite pene og tiltrekkende jenter med rar personlighet oftere ha kjæreste enn de pene som bytter partnere ofte. 

 

AnonymBruker skrev (På 26.3.2021 den 12.27):

det er helt normalt og ikke noe en mor har noe med når gutter er over 18..... ungdom har sex, massevis av sex :D 

Anonymkode: 49b95...c2b

Ingen har massevis av sex, hva slags vrangforestillinger har du egentlig? Er du også en av disse som skryter på deg å ha bare toppkarakterer, de flotteste damene og at alt er så perfekt?

Anonymkode: 85321...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er forelskelse ? Ingen vet jo hva det er lenger. Folk oppfører seg meget skremmende og rart for tiden, vært sånn i noen år nå. Samfunnet har blitt rart og jævlig å leve i. Folk forandrer seg til det verre. En vanlig og kjedelig jente er ikke spennende og tennende for en mann lenger eller gutt, sexleketøy må til. Har du ikke lest alle trådene på kg om at menn må ta til takke med det de får fordi de ikke har valgmuligheter? Jeg ser også oftere veldig lite pene og tiltrekkende jenter med rar personlighet oftere ha kjæreste enn de pene som bytter partnere ofte. 

 

Ingen har massevis av sex, hva slags vrangforestillinger har du egentlig? Er du også en av disse som skryter på deg å ha bare toppkarakterer, de flotteste damene og at alt er så perfekt?

Anonymkode: 85321...c43

Hvem som har vrangforestillinger her kan vel diskuteres.

Anonymkode: 69cf6...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

On 3/26/2021 at 7:22 PM, AnonymBruker said:

Har en tenåringssønn som har kjæreste. Plutselig her en dag ser jeg dilodoer og sexleketøy på rommet hans når kjæresten har vært på overnatting.. Synes ikke dette er så hyggelig å finne, er nokså konservativ selv. Er dette vanlig/normalt blant ungdommer? Bør jeg konfrontere sønnen min med dette? (Han er myndig og det er kjæresten også)

Anonymkode: 76482...6e5

Det er helt normalt i dag med unge mennesker. Jeg vil være enig i det de fleste sier her som ikke konfronterer sønnen din om det og gjør det utallige for dere begge. For meg er det bra at sønnen din utforsker sexlivet sitt med kjæresten sin. Nå vet han hvordan han skal glede en kvinne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...