Gå til innhold

Elske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min samboer maser og presser meg til sex. Jeg sier tydelig nei og prøver å beskytte meg med hendene. Så gir jeg bare etter til slutt fordi jeg vil ha det overstått. Etterpå er min samboer veldig fornøyd og snakker om hvor fint det var å elske med meg. Elske?. 

Anonymkode: 7bb2d...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Min samboer maser og presser meg til sex. Jeg sier tydelig nei og prøver å beskytte meg med hendene. Så gir jeg bare etter til slutt fordi jeg vil ha det overstått. Etterpå er min samboer veldig fornøyd og snakker om hvor fint det var å elske med meg. Elske?. 

Anonymkode: 7bb2d...fb5

Har du vurdert å slutte å være samboer med denne dusten lenger? Han er ikke verdt å være sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Min samboer maser og presser meg til sex. Jeg sier tydelig nei og prøver å beskytte meg med hendene. Så gir jeg bare etter til slutt fordi jeg vil ha det overstått. Etterpå er min samboer veldig fornøyd og snakker om hvor fint det var å elske med meg. Elske?. 

Anonymkode: 7bb2d...fb5

Hvorfor gir du etter hvis du ikke vil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cilie skrev (23 minutter siden):

Hvorfor gir du etter hvis du ikke vil? 

Fordi hun ikke orker maset og ikke takler å stå imot presset. Da er det best å bare gi seg og få det overstått. Hun skrev jo det selv. 

Bedre å spørre hvorfor hun vil være sammen med en sånn fyr. 

Anonymkode: cc56f...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Fordi hun ikke orker maset og ikke takler å stå imot presset. Da er det best å bare gi seg og få det overstått. Hun skrev jo det selv. 

Bedre å spørre hvorfor hun vil være sammen med en sånn fyr. 

Anonymkode: cc56f...a62

Ja, det er greit «å bjuda på» innimellom, men ikke slik det beskrives her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Min samboer maser og presser meg til sex. Jeg sier tydelig nei og prøver å beskytte meg med hendene. Så gir jeg bare etter til slutt fordi jeg vil ha det overstått. Etterpå er min samboer veldig fornøyd og snakker om hvor fint det var å elske med meg. Elske?. 

Anonymkode: 7bb2d...fb5

det er voldtekt. Kom deg vekk, dra på krisesenteret hvis du ikke har alternativer.

Anonymkode: 2029d...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Min samboer maser og presser meg til sex. Jeg sier tydelig nei og prøver å beskytte meg med hendene. Så gir jeg bare etter til slutt fordi jeg vil ha det overstått. Etterpå er min samboer veldig fornøyd og snakker om hvor fint det var å elske med meg. Elske?. 

Anonymkode: 7bb2d...fb5

Kjære deg, dette er overgrep. Kan du ta opp dette med noen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke som om at dere er en god match. Er det berettiget håp om at dere kan bli det? Hvis ikke, bør vel andre alternativ vurderes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 26.3.2021 den 19.47):

Min samboer maser og presser meg til sex. Jeg sier tydelig nei og prøver å beskytte meg med hendene. Så gir jeg bare etter til slutt fordi jeg vil ha det overstått. Etterpå er min samboer veldig fornøyd og snakker om hvor fint det var å elske med meg. Elske?. 

Anonymkode: 7bb2d...fb5

Kom deg bort. Kom deg ut.

ingen behøver å leve slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...