Gå til innhold

tanker om å skade meg selv (depresivt)

Anbefalte innlegg

Gjest victoria

Nå sitter jeg her på rommet mitt, og tenker.Er veldig deprimert, og lurer på hvordan jeg skal takle dette.Da kommer disse tankene fram.Skal jeg ta i bruk kniven.Bare skjære meg litt for å døyve smerten.Har det ufattelig vondt nå.Har mest lyst til å gråte,men stenger alt inne i meg.Får ikke ut følelsene mine.Har vansker med å sette ord på hvordan jeg har det.Tenker mer om å ta fram kniven eller barberhøvelen igjen.Skjære meg så blodet renner.Bare litt, ikke mye.

beklager for depressivt innlegg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46027-tanker-om-%C3%A5-skade-meg-selv-depresivt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trampe

Kjære victoria...

Håper du greide å la være å skade deg selv... Vet egentlig ikke hva jeg skal si her, men vil vise at jeg leser det du har skrevet her.. Sender deg all min styrke, positive energi, sånn at du kan klatre opp og gå videre... Her, ta gjerne hånda mi, så kan vi gå sammen....

*varme gode klemmer, positive tanker og vibber fra meg til deg....*

Hei

Jeg sender over massevis med energi. Det bobbler formelig over.

Livet har massevis å by på, jente.

Følelsene du sliter med er skapt av overgrep. De er et resultat av at du ble fratatt kontroll over dine grenser.

Men du kan ta kontroll i dag, vennen. Når du skader deg selv med kniv i dag, fortsetter du overgrepene som skjedde for lenge siden. Men nå er det ikke overgriperen/voldtektsmannen som forgriper seg på deg. Men du selv!

Du må bestemme deg for at det ikke skal skje. Bare du kan hjelpe den lille, redde jenta inni deg.

Ikke skad deg. Husk på at det er du selv som er din største fiende.

Og du - hver gang du skader deg selv så er det som om overgriperen vinner. Jeg heier på deg, jeg. Jeg vil at du skal vinne!

Mang klemmer fra Solvelv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...