Gå til innhold

Jeg vil ingenting mer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vil ikke være pasient mer, vil ikke ta medisiner mer, vil ikke være sammen med noen mer, ikke jobbe mer, ikke bo der jeg bor mer, ingen interesse for noen hobbyer mer, jeg vil ikke ha noen ting, jeg vil ikke noe, eller, kanskje bare at alt skal ta slutt. Jeg synes livet er forferdelig, selv om jeg kan se at jeg er heldig med enkelte ting. Man må alltid huske på det man har, og at man er heldig som har det. Likevel føler meg meg forferdelig. Jeg har alltid intenst vondt. Den eneste grunnen til at jeg lever, er for at ingen skal bli såret. Det er jo ikke rettferdig å gjøre andre vondt. Så får jeg bare sette pris på det jeg har, og lide i stillhet. Alle lider jo. Alt er normalt. Så da konkluderer jeg med at jeg er svak. Ynkelig. Evneveik. Patetisk. Sikkert mer. For jeg takler ikke livet i det hele tatt. 

Anonymkode: fb9ef...4aa

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/460343-jeg-vil-ingenting-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei! Føler virkelig med deg, for har det mye sånn selv. Dette kunne ha vært skrevet av meg. Håper du har det bedre nå!? Vil du fortelle litt mer om hva i livet ditt som er ille, og om hvorfor du ser sånn ned på deg selv? 

Anonymkode: 444d4...40a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...