Gå til innhold

Føler det er en slags vibrasjon i hjertet


Glitter

Anbefalte innlegg

Noen som har kjent dette før? Altså det er nesten så hjertet vibrerer litt når det slår. Er det bare innbilning? Jeg har ikke helseangst, så er ikke det at jeg er redd for noe. 

Jeg har gått litt mer ned i vekt i det siste så det er nesten bare hud og lite fett over brystkassen. Kjenner hjerteslagene mot BH-en på en måte, og den gnager nå litt. Har det noe med dette å gjøre? At jeg bare kjenner slagene så godt fra utsiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (13 minutter siden):

Noen som har kjent dette før? Altså det er nesten så hjertet vibrerer litt når det slår. Er det bare innbilning? Jeg har ikke helseangst, så er ikke det at jeg er redd for noe. 

Jeg har gått litt mer ned i vekt i det siste så det er nesten bare hud og lite fett over brystkassen. Kjenner hjerteslagene mot BH-en på en måte, og den gnager nå litt. Har det noe med dette å gjøre? At jeg bare kjenner slagene så godt fra utsiden?

Jeg får noe som jeg tror er doble hjerteslag iblant.  Mest når jeg stresser mye. Har aldri sjekket det. Men jeg antar at det er det. Og det kjennes veldig vibrerende ut. Men jeg er ikke lege og vet ikke. Dersom du er usikker så ville jeg ha kontaktet lege. 

Anonymkode: e2083...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg får noe som jeg tror er doble hjerteslag iblant.  Mest når jeg stresser mye. Har aldri sjekket det. Men jeg antar at det er det. Og det kjennes veldig vibrerende ut. Men jeg er ikke lege og vet ikke. Dersom du er usikker så ville jeg ha kontaktet lege. 

Anonymkode: e2083...7f4

Ja jeg har slike slag flere ganger hvert døgn, så er ikke den type vibrasjoner jeg kjenner nå, men EKG har vært normalt selv om jeg har slike slag hvor det er som om hjertet hopper over et slag. 

Denne vibrasjonen tror jeg ikke jeg har merket før. Jeg får spørre legen neste gang jeg er der. Ikke noe jeg føler haster. Det er mest irriterende, om noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva mener du med det Glitter?

Anonymkode: 70fba...393

Forstod ikke helt? Hva jeg mener med hva? 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Forstod ikke helt? Hva jeg mener med hva? 😛

Nå spør du noe, men hva mener du med det?

Anonymkode: 70fba...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det har jeg hatt det jevnlig i sikkert 15 år og også urytmisk hjerte til tider. Før var jeg redd for det, men nå er jeg så vant til det at det ikke bryr meg. Har vært til hjertespesialist og det er bare noen nervetråder på sinusknuten som tuller det til litt av og til. Veldig vanlig og helt ufarlig for min del. Men jeg ville uansett for din del fått det sjekket for sikkerhets skyld

Anonymkode: e2388...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Nå spør du noe, men hva mener du med det?

Anonymkode: 70fba...393

Jeg skjønner ikke hva du mener? Jeg spurte fordi jeg lurte på om noen vet hva det kan være eller har kjent det selv.

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det har jeg hatt det jevnlig i sikkert 15 år og også urytmisk hjerte til tider. Før var jeg redd for det, men nå er jeg så vant til det at det ikke bryr meg. Har vært til hjertespesialist og det er bare noen nervetråder på sinusknuten som tuller det til litt av og til. Veldig vanlig og helt ufarlig for min del. Men jeg ville uansett for din del fått det sjekket for sikkerhets skyld

Anonymkode: e2388...b57

Okei. Ja det er sikkert ikke noe farlig. Har for to år siden blitt utredet selv, pga noe annet, og da var det kun at jeg hadde litt lekkasje på ene hjerteklaffen,  noe som kan skje ved sprøytemisbruk. Men også noe 1 av 10 har. Det som var årsaken til utredning ble gradvis bedre i løpet av noen måneder. 

Men er først nå nylig jeg har merket denne vibrasjonen. Har begynt å trene igjen. Kanskje det har med det å gjøre.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (18 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hva du mener? Jeg spurte fordi jeg lurte på om noen vet hva det kan være eller har kjent det selv.

Hva mener du med det der?

Anonymkode: 70fba...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva mener du med det der?

Anonymkode: 70fba...393

Ok jeg skjønner. Du troller. :) Så morsom du var. Jeg gikk nå på det da. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (7 minutter siden):

Ok jeg skjønner. Du troller. :) Så morsom du var. Jeg gikk nå på det da. Hehe.

Troller jeg? Nei nei. 

Anonymkode: 70fba...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...