Gå til innhold

Overfladiske damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

https://www.dagbladet.no/kjendis/uredigert-bikinibilde-lekket---en-feil/73611592

Lurer på hvordan hun og søstrene vil takle å bli gamle. Tenk når de får rynker og merker at utseendet forfaller. De kommer til å havne i stor identitetskrise! Bortskjemte nollduser. Jeg går selv for å være veldig pen, men heldigvis har jeg mye mer mellom ørene enn disse. Jeg er også fremdeles ung, men jeg vet at alderen vil innhente meg en dag men da er jeg forberedt. Disse kommer til å gå rett på trynet. 

Anonymkode: 0f296...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

https://www.dagbladet.no/kjendis/uredigert-bikinibilde-lekket---en-feil/73611592

Lurer på hvordan hun og søstrene vil takle å bli gamle. Tenk når de får rynker og merker at utseendet forfaller. De kommer til å havne i stor identitetskrise! Bortskjemte nollduser. Jeg går selv for å være veldig pen

Anonymkode: 0f296...7ef

Jasså?

Anonymkode: 377da...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jasså?

Anonymkode: 377da...010

Ja? Jeg er pen og drives ikke av janteloven. 

Anonymkode: 0f296...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

https://www.dagbladet.no/kjendis/uredigert-bikinibilde-lekket---en-feil/73611592

Lurer på hvordan hun og søstrene vil takle å bli gamle. Tenk når de får rynker og merker at utseendet forfaller. De kommer til å havne i stor identitetskrise! Bortskjemte nollduser. Jeg går selv for å være veldig pen, men heldigvis har jeg mye mer mellom ørene enn disse. Jeg er også fremdeles ung, men jeg vet at alderen vil innhente meg en dag men da er jeg forberedt. Disse kommer til å gå rett på trynet. 

Anonymkode: 0f296...7ef

Måten du skriver på om andre, og deg selv, er ikke så flatterende den heller.

Anonymkode: 691da...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja? Jeg er pen og drives ikke av janteloven. 

Anonymkode: 0f296...7ef

Du virker litt overfladisk.

Anonymkode: 377da...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Du virker litt overfladisk.

Anonymkode: 377da...010

Rart at noen er så opptatte av å beskytte noen rike damer som ikke har gjort noe for å jobbe seg opp til formuen. Damer som bare spiller på utseende og lever av å se pene ut. Har tjenere til alt, til og med til å stelle seg selv for dagen med å ordne frisyre og makeup. Hva skal de gjøre når de blir gamle og tv og mediene mister interessen for dem? De vil ta det tungt. 

Anonymkode: 0f296...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...