Gå til innhold

Tror dere korona er menneskeskapt for å bli kvitt eldrebølgen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nå dør jo alle de gamle skrøpelige på gamlehjemmene.. 

Anonymkode: 2a7b5...07b

Skulle ikke overraske meg. 

Virker som "vitenskapelig konsensus" er at viruset ikke er menneskeskapt, men vitenskapsmenn vet vel også hva som ville skjedd om de sa at det var skapt av kina, det ville ikke endt bra for en milliard kinesere... Så mulig det er selvsensur, vet om masse andre fakta vitenskapsmenn nekter å si.

På generelt grunnlag, tror jeg mennesker prioriterer leveår over levekvalitet for mye. Heller 83 gode år, enn 83 dårlige år +2 år som dement på sykehjem uten noe liv. Det er mitt syn på levealder. Men vet at jeg er i minoriteten der... Av uvisse årsaker.

Anonymkode: 0e919...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Heller 83 gode år, enn 83 dårlige år +2 år som dement på sykehjem uten noe liv. Det er mitt syn på levealder. Men vet at jeg er i minoriteten der...

Tror du ikke de fleste ville bytte 83 dårlige år med 83 gode år, uansett hva som var i enden av dem? Jeg tror de færreste foretrekker et dårlig liv framfor et godt, bare for leve et par år ekstra. 

For å svare på spørsmålet i overskriften: Nei, jeg tror ikke pandemien er laget for å utrydde de eldste. Det er en altfor kostbar "løsning" på eldrebølgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Jeg tror ikke det er usannsynlig at covid-viruset stammer fra laben i Wuhan, og at det opprinnelige flaggermusviruset også kan ha vært modifisert der i forskningsøyemed. Men hvis det er tilfelle slapp det nok ut ved et uhell. Jeg tror kineserne hadde vært mye flinkere til å skjule sporene sine hvis dette hadde vært en villet handling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det hadde kanskje vært det aller mest barmhjertige når ma ser hvordan sykehjemmene behandler de eldre.

Anonymkode: 6bdda...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Til spørsmålet i overskriften: JA, det tror jeg. Folk er blinde og sløve om de ikke ser og skjønner dette. 

Anonymkode: e9b32...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg tror dette er produsert på en lab for å drepe flest mulig av oss, de vil ha mindre folk i verden enn det er nå. Og vaksinen vet jeg ikke hva jeg skal tro om, har tenkt på å ta den men så leser jeg konspirasjonsteorier og tenker "Stemmer dette virkelig". Så jeg vet ikke, man må velge hva man vil tro på sier sykepleieren. Men det er jo så vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (4 minutter siden):

Nei, tror ikke på konspirasjonsteorier. 

Bare fordi du er redd for at folk skal tro du er schizofren? 

Anonymkode: 2a7b5...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja og Bill Gates står bak det hele og skal chippe deg med vaksinen. To fluer i en smekk. Få vekk gamliser og har full kontroll over det lille hodet ditt. Dustetroll. Hvis de først skulle utrydde noen så har det vært totalt skivebom, hvis du forstår hva jeg mener da.

Anonymkode: bef3b...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (22 minutter siden):

Jeg tror dette er produsert på en lab for å drepe flest mulig av oss, de vil ha mindre folk i verden enn det er nå. Og vaksinen vet jeg ikke hva jeg skal tro om, har tenkt på å ta den men så leser jeg konspirasjonsteorier og tenker "Stemmer dette virkelig". Så jeg vet ikke, man må velge hva man vil tro på sier sykepleieren. Men det er jo så vanskelig. 

Slutt å lese konspirasjonsteorier.

Anonymkode: cf0fc...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slutt å lese konspirasjonsteorier.

Anonymkode: cf0fc...860

Ja burde vel det, det kommer opp på FB. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Ja burde vel det, det kommer opp på FB. 

Ja for det meste på FB er jo HELT sant😂

Anonymkode: bef3b...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (14 minutter siden):

Ja burde vel det, det kommer opp på FB. 

Algoritmene til FB er skumle.

Anonymkode: cf0fc...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Ja burde vel det, det kommer opp på FB. 

FBI? 

Anonymkode: 2a7b5...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke at viruset er menneskeskapt i den hensikt å utrydde de eldste. Men at noen statsledere spekulerer i det allerede eksisterende og benytter det for å redusere befolkningstallet generelt kan jo godt hende... President Bolsonaro i Brasil f. eks som styrer et land hvor over 66000 døde bare forrige måned.. :

https://www.dagbladet.no/nyheter/en-perfekt-storm/73617476

En tidligere president, L I L da Silva, har kommet med sterk kritikk av den sittende presidenten og har blant annet uttalt: 

"- Det er det største folkemordet i vår historie"

Og de stadige mutasjonene i Brasil m.fl. vil jo spre seg på verdensbasis også.. Alt virker nesten håpløst, synes jeg. Får scenarioer i hodet om at denne kampen kommer vi aldri til å vinne..

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...