Gå til innhold

spiseforstyrrelse og fucka i hodet.

Anbefalte innlegg

har fått i meg en sukkerfri monster ultra fiesta, 3 sukkerfri tyggispakker og en tallerken pastaform med ost og ketchup... føle meg jævlig..

blir mer og mer fucka i hodet, hvordan skal dette gå når jeg flytter ut for å gå anleggsgaartner og idrettsanlegg vg2 på internatskole 50 minutt hjemmefra?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/460437-spiseforstyrrelse-og-fucka-i-hodet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kanskje det å komme til et nytt miljø - nytt sted, nye folk, mer selvstendighet- kan være en positiv ting for deg? Kanskje spiseforstyrrelsen får mindre plass der? 

Anonymkode: f8f65...ec1

kanskje, men kan også føre til at spiseforstyrrelsen blir neda verre...

AnonymBruker
Regiakakao skrev (33 minutter siden):

kanskje, men kan også føre til at spiseforstyrrelsen blir neda verre...

Det kan den. Men det vet du jo ikke. Jeg håper du får hjelp? Hvis ikke burde du snakke med fastlegen din. 

Anonymkode: f8f65...ec1

Regiakakao skrev (På 8.4.2021 den 17.04):

har fått i meg en sukkerfri monster ultra fiesta, 3 sukkerfri tyggispakker og en tallerken pastaform med ost og ketchup... føle meg jævlig..

Jeg klarer ikke å forstå hvordan man kan føle seg så ille etter å ha fått i seg føde. Mennesket er av evolusjonen avhengig av både sukker, salt og fett for å overleve. 

Annonse

Stormwind skrev (4 minutter siden):

Jeg klarer ikke å forstå hvordan man kan føle seg så ille etter å ha fått i seg føde. Mennesket er av evolusjonen avhengig av både sukker, salt og fett for å overleve. 

Det er nok ikke så lett med mindre man sliter med spiseforstyrrelser selv. Det er en fæl følelse å slite med, og det er et endeløst stress å få kompensert med mindre mat neste dag, ekstra trening osv. Det kan ta kontroll over hele livet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...