Gå til innhold

Kreative drømmer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det flere enn meg, midt i 40årene som fremdeles drømmer om å gjøre noe kreativt og leve av det? Musikk, maling, bok?  

Jeg er håpløs sånn og skriver mye halvferdig musikk. Kommer jo aldri til å tørre å gjøre noe med det. Føler meg for usikker og gammel....Har aldri fremført noe heller til noen. det er faktisk ingen som vet om det, selv ikke nær familie. 

 

 

Anonymkode: 85f47...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Er det flere enn meg, midt i 40årene som fremdeles drømmer om å gjøre noe kreativt og leve av det? Musikk, maling, bok?  

Jeg er håpløs sånn og skriver mye halvferdig musikk. Kommer jo aldri til å tørre å gjøre noe med det. Føler meg for usikker og gammel....Har aldri fremført noe heller til noen. det er faktisk ingen som vet om det, selv ikke nær familie. 

 

 

Anonymkode: 85f47...d5f

Hvorfor våger du ikke? Er du (jeg også) ikke litt for gammel til å være så redd for hva alle andre synes? :) 

Anonymkode: 6c04d...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kommer jo aldri til å tørre å gjøre noe med det.

Er det ikke mange flere / enklere muligheter nå enn tidligere, for å "offentliggjøre" musikk eller andre kunstprodukter og få tilbakemeldinger? Man trenger jo ikke akkurat leie en konsertsal lenger, man kan legge ut musikk på nettet? Det er så mange som gjør det at man ikke akkurat driter seg ut for hele verden om man ikke får noe særlig respons.

Jeg driver ikke med sånt selv og vet ingenting detaljert om kanaler o.l., men det er sikkert ikke umulig å finne ut av. For andre ting enn musikk (f.eks. tekster og malerier) er det vel svært enkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...