Gå til innhold

Admin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er admin bare innom et par ganger i uka?  Prøver å få slette konto, men ingen respons.

Anonymkode: a8087...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er admin bare innom et par ganger i uka?  Prøver å få slette konto, men ingen respons.

Anonymkode: a8087...0ec

Dessuten brytes sikkert alt av personvern siden man må "søke" om å få slettet konto. Var er greia med det egentlig?

Anonymkode: a8087...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er admin bare innom et par ganger i uka?  Prøver å få slette konto, men ingen respons.

Anonymkode: a8087...0ec

Men hvorfor slette konto? Hva er poenget med det? Om du ikke vil være her mer er det bare å slutte å være her. Innleggene dine blir uansett liggende her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er admin bare innom et par ganger i uka?  Prøver å få slette konto, men ingen respons.

Anonymkode: a8087...0ec

Det varierer sikkert hvor ofte admin er innom. Det er vanskelig å forstå at det evt. haster å få slettet kontoen. Alle som ber om det får jo slettet kontoen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er admin bare innom et par ganger i uka?  Prøver å få slette konto, men ingen respons.

Anonymkode: a8087...0ec

Jeg er her minst en gang i døgnet, som oftest oftere, men noen ganger jobber jeg f.eks sent skift og med mindre det er tråder som haster eller rapporter venter jeg ofte med å titte innom til jeg står opp og da går det fort 15-16 timer før jeg gjør noe her.

Ellers kan jeg klargjøre litt, jeg er da innom minst en gang i døgnet som sagt, veldig ofte oftere enn dette og i korte intervaler. Jeg har en uskreven regel på maks 24 timer mellom hver gang, men det er sjeldent og har kun skjedd ved sykdom eller lignende.

Forumansvarlig er innom når jeg spør om det, eller det er annet rettet mot henne. Det er også hun som får tilsendt alt som er skrevet i kontakt oss mailen, denne har ikke jeg tilgang til. Men det er også kontaktmailen for hele kvinneguiden, og Egmonts andre blogger og det kan dermed ta litt tid å få svar.

Kort fortalt, er det noe som haster, eller noe dere vil ha raskt svar på er det best å sende meg PM da jeg er her daglig.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...