Gå til innhold

Denne var litt morsom.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (13 minutter siden):

Men hvorfor er det egentlig sånn? Er det noe psykologisk? 

Det vet jeg ikke. Jeg er ganske åpen og holder ikke på noen fasade hos behandler. Men jeg er mye mer ustabil alene enn inne hos behandler da. Forteller likevel akkurat hvordan det er og kan få reaksjoner under samtalen når noe blir vanskelig. 

Noen sliter vel veldig med å vise seg sårbar? Tror jeg slet mer med det før enn nå. Nå er jeg blitt så vant til å være helt ærlig med både meg selv og helsevesenet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (1 minutt siden):

Det vet jeg ikke. Jeg er ganske åpen og holder ikke på noen fasade hos behandler. Men jeg er mye mer ustabil alene enn inne hos behandler da. Forteller likevel akkurat hvordan det er og kan få reaksjoner under samtalen når noe blir vanskelig. 

Noen sliter vel veldig med å vise seg sårbar? Tror jeg slet mer med det før enn nå. Nå er jeg blitt så vant til å være helt ærlig med både meg selv og helsevesenet. 

Ok. Jeg får ingen reaksjoner, er bare høflig og grei og fremstår vel som veldig bra. Forteller jo om hvordan jeg har det da, men tror nok jeg er litt monoton. Innimellom ler jeg og spøker, mulig de får et feil inntrykk av meg da. Men det er sånn når jeg skal til lege og, da er alt plutselig bra. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ok. Jeg får ingen reaksjoner, er bare høflig og grei og fremstår vel som veldig bra. Forteller jo om hvordan jeg har det da, men tror nok jeg er litt monoton. Innimellom ler jeg og spøker, mulig de får et feil inntrykk av meg da. Men det er sånn når jeg skal til lege og, da er alt plutselig bra. 

 

Kan jo være en forsvarsmekanisme. Jeg kan gråte i full fortvilelse og tulle og tøyse under samme time. Rett og slett fordi humor er en livbøye hos meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (Akkurat nå):

Kan jo være en forsvarsmekanisme. Jeg kan gråte i full fortvilelse og tulle og tøyse under samme time. Rett og slett fordi humor er en livbøye hos meg. 

Ja kan jo det, humor er veldig viktig for meg også. Men noen ganger når jeg har vært innlagt har jeg grått og ikke klart å holde det tilbake, nå har jeg ikke grått på årevis. Rart det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja kan jo det, humor er veldig viktig for meg også. Men noen ganger når jeg har vært innlagt har jeg grått og ikke klart å holde det tilbake, nå har jeg ikke grått på årevis. Rart det der. 

Ja det er det. Varierer veldig mye for meg om jeg gråter eller ikke. Prøver å holde igjen for jeg liker det ikke, men noen ganger klarer jeg det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (4 minutter siden):

Ja det er det. Varierer veldig mye for meg om jeg gråter eller ikke. Prøver å holde igjen for jeg liker det ikke, men noen ganger klarer jeg det ikke.

Nei det er jo ikke meningen du skal holde det igjen, men ofte er det det man er opplært til. Bare gode følelser er tillatt og det er jo feil, man har lov å være sint og lei seg og. Følelser er til for å vises :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det der gjelder ikke meg. 

Anonymkode: c2a9f...a76

Nei det gjelder nok ikke alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
AnonymBruker
HHP58 skrev (4 minutter siden):

Dette er en psykiatri side for MENNESKER.Humor og dyr,har ikke noe her å gjøre.Hans H.P.

Morer du deg med å dra opp gamle tråder? 

Anonymkode: c2a9f...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
HHP58 skrev (5 minutter siden):

Dette er en psykiatri side for MENNESKER.Humor og dyr,har ikke noe her å gjøre.Hans H.P.

Haha nå dør jeg. Du må ha autisme altså hvis du ikke skjønte innlegget til stjernestøv 😂

Anonymkode: c2a9f...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...